یک نهنگ اتریوم دوباره خرید سنگینی انجام داد

یک نهنگ اتریوم دوباره خرید سنگینی انجام داد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس داده هایی که منتشر شده است، معلوم شد یک نهنگ اتریوم دوباره خرید سنگینی انجام داد. به نظر می رسد اتریوم یک افزایش قیمتی در آینده تجربه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نهنگ ارزهای دیجیتال به مقاله مربوط به آن در بخش آموزش ارز دیجیتال مراجعه کنید.
در هفته گذشته ارز دیجیتال اتریوم(ETH) توجه خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار رمز ارزها را به خود جلب کرده است، چون به تدریج به منطقه قیمت 1900 هزار دلار نزدیک می شود. مشابه خیلی از ارزهای دیجیتالی که در رالی بازار بیت کوین وجود دارند، اتریوم که با اسم اتر نیز شناخته می شود، در هفت روز گذشته 5.85 درصد افزایش پیدا کرده است و کل افزایش قیمت خود را در 4 هفته گذشته به 15.17 درصد رسانده است.
جالب است بدانید که با بررسی کیف پول ارز دیجیتال یک نهنگ اتریوم متوجه شدیم که یک نهنگ اتریوم اخیرا حرکت بزرگی انجام داده است و اکنون گمانه زنی های بیشتری را درباره اتریوم اضافی کرده است و پیشنهادهایی را برانگیخته است که بزرگ ترین آلت کوین ممکن است به زودی افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند.
پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Lookonchain در پستی که در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته است، نهنگ اتریوم با آدرس کیف پول ارز دیجیتال 0xb15 به تازگی 8698 میلیون دلار از صرافی بایننس خریداری کرده و 31.8 میلیون تتر در این فرایند واریز کرده است. این معامله با توجه به بیشینه های گذشته این سرمایه گذار اتر توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
توجه داشته باشید که Lookonchain که به عنوان نهنگ هوشمند شناخته می شود، اشاره کرد که آدرس کیف پول 0xb15 از 12 فوریه هشت تراکنش ارز دیجیتال اتریوم انجام داده است که نرخ برد 87.5 درصد و سود کل 13 میلیون دلار را ثبت کرده است.