یک کیف پول اتریوم نزدیک به 30 هزار دلار جابجا کرد!

یک کیف پول اتریوم نزدیک به 30 هزار دلار جابجا کرد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، کیف پول ارز دیجیتال اتریوم که گمان می رود متعلق به سو ژو باشد، نزدیک به 30 هزار دلار پول جابجا کرد. یک آدرس اتریوم با برچسب suzhu.eth که اعتقاد بر این است که معتبر است، برای اولین بار از زمان دستگیری بنیانگذار 3AC وجوه را جابجا کرده است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که جابجایی مقدار زیادی رمز ارز می تواند بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، شما باید نقل و انقالات بزرگ را زیر نظر بگیرید. کیف پولی که گفته می شود معلق به سو ژو، یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital است، برای اولین بار از زمان دستگیری او ماه ها پیش، وجوهی را جابجا کرده است.
سوابق تراکنش سایت Etherscan چندین تراکنش توکن ERC-20 ورودی و خروجی را از آدرسی با برچسب suzhu.eth در 29 نوامبر نمایش می دهد. یک تراکنش خروجی شامل 3.75 میلیون توکن GEAR به ارزش کمتر از 30 هزار دلار بود. Suzhu.eth آن وجوه را تنها چند دقیقه بعد از دریافت همان توکن ها در کیف پول ارز دیجیتال خود به یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال CoW Protocol منتقل کرد.
توجه داشته باشید، چندین تراکنش ورودی دیگر نیز معمولا از صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ سرچشمه گرفتند. برخلاف تراکنش های خروجی، آن تراکنش های ورودی نیازی به دسترسی مجاز به کیف پول سو ژو نداشتند. از زمان دستگیری هیچ پول خروجی دیگری وجود ندارد. تاکنون، آخرین تراکنش های خروجی مربوط به کیف پول سو ژو در 21 سپتامبر یا قبل از آن، چند روز قبل از دستگیری وی در 29 سپتامبر در سنگاپور انجام شده است.
در آن زمان سو ژو به چهار ماه زندان محکوم شد. به نظر نمی رسد که سو ژو به جرمی محکوم شده باشد. در عوض مدیر تصفیه Three Arrows Capital بعد از عدم همکاری سو ژو، به پلیس اجازه داد تا مجری را دستگیر و زندانی کند، حکم تعهدی دریافت کرد.