از هر 6 میم کوین 1 پروژه کلاهبرداری است

از هر 6 میم کوین 1 پروژه کلاهبرداری است
  • 14:01 1403-01-21
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

از هر 6 میم کوین، یک پروژه کلاهبرداری است. 91 درصد دارای آسیب پذیری هستند. آیا می خواهید در Base به توکن های معامله جک پات سکه میم برسید؟ اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که میم کوین ها آن دسته از ارزهای دیجیتالی هستند که از سر شوخی اینترنتی به وجود آمده اند.
توجه داشته باشید که مانند بلاک چین و ارزان سولانا(SOL)، بیشتر فعالیت های ما با قمار منحط روی میم کوین ها تقویت می شود، با امیدواری که برای به دست آوردن مقداری پولی متحول کننده از هزینه اندک رقابت می کنند. ولی تحقیقات مجله نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق میم کوین های روی پلتفرم دارای آسیب پذیری های امنیتی هستند که می تواند کاربران را در معرض ضررهای بزرگی قرار دهد. شما باید امنیت ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
تقریبا از هر 5 نفر یک نفر به عمد بدخواه هستند و از انواع ترفندها برای سرقت وجود کاربران استفاده می کنند. این مجله نمایه های امنیتی 1000 توکن پایه جدید را گردآوری کرد. تقریبا همه آنها میم کوین یا کلاهبرداری بودند که بین 19 تا 25 مارس راه اندازی شد. با این حال، نمونه ای از نماینده از 1000 توکن است که در آن هفته راه اندازی شد. این توکن ها توسط حسابرسان خودکار در پلتفرم تجزیه و تحلیل معاملات DEXTools مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند تا مشخص شود که آیا هر پروژه سه اقدام امنیتی اساسی را اجرا کرده است.
بر اساس تجزیه و تحلیل 908 پروژه، حداقل یکی ار شرایط امنیتی را شکسته اند. در حالی که برخی از نقص های امنیتی ممکن است نشان دهنده فعالیت های غیرقانونی بالقوه باشد، به همان اندازه احتمال دارد که منعکس کننده عدم آگاهی سازندگان میم کوین در مورد رویه های امنیتی مناسب باشد، به خصوص اگر آنها یک توکن را به عنوان شوخی یا برای ترول کردن صنعت راه اندازی کرده باشند.
 

تگ ها