سال 2024 مهم ترین سال شبکه اتریوم در تاریخ خواهد بود

سال 2024 مهم ترین سال شبکه اتریوم در تاریخ خواهد بود
  • 13:12 1402-12-01
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس خبرهای منتشر شده، سال 2024 بزرگ ترین سال شبکه اتریوم در تاریخ خواهد بود. کیت های توسعه زنجیره ای در حال گسترش دامنه امکاناتی هستند که برای توسعه دهندگان در شبکه اتریوم باز است. اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید از نوسانات قیمت آن سود به دست آورید. برای این کار باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید که صندوق قابل معامله در بورس(ETF) در ایالات متحده امسال نیز اولین چرخه صعودی شبکه از زمان ادغام در سال 2022 خواهد بود. این به روزرسانی باعث کاهش تورم ETH در دوره های استفاده زیاد از شبکه می شود. از زمان ادغام، 0.2 درصد از عرضه اتریوم سوخته شده است و این تعداد در ماه های آینده با افزایش استفاده از شبکه بیشتر خواهد شد.
علاوه بر این، به روزرسانی بعدی شبکه اتریوم قرار است در سال جاری انجام شود که میتواند تغییراتی در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال ایجاد کند. هدف آن این است که کل اکوسیستم شبکه های لایه دوم ساخته شده در اطراف اتریوم را تا 10 برابر ارزان تر کند. این نقطه عطف اصلی در این چرخه خواهد بود و اتریوم و لایه دوم را به بزرگ ترین سال خود در تاریخ سوق خواهد داد. بدون L2 اتریوم مقیاس نمی شود و بدون زنجیره های فرعی و تیم های توسعه دهنده کسب و کار تخصصی، L2 با سرعت مورد نیاز رشد نمی کند.
اتریوم معمولا با ایده یک پایگاه داده مشترک و قابل برنامه ریزی یک یک پلتفرم توسعه برنامه غیرمتمرکز هماهنگ است. بنابراین، برای اینکه ارزش داشته باشد، باید برنامه های کاربردی ارزشمندی روی آن وجود داشته باشد. برخی از این برنامه ها در حال حاضر وجود دارند و به صورت بومی از Web3 پدیدار شده اند، ولی اکثریت بزرگ از شرکت های سنتی هستند که سیستم های خودشان را تطبیق داده و با بلاک چین یکپارچه می شوند.

تگ ها