3 دلیل کاهش قیمت سولانا در این هفته

3 دلیل کاهش قیمت سولانا در این هفته
  • 13:11 1402-11-01
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، قیمت سولانا(SOL) بنا به دلایلی کاهش یافت. ارز دیجیتال سولانا در کنار فروش گسترده تر ارزهای دیجیتال اصلاح شد، ولی داده ها به دلایل نگران کننده تری برای کاهش قیمت اشاره می کنند. سولانا نوسانات قیمتی زیادی دارد که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از تغییرات قیمت سولانا سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که سولانا(SOL) در 18 ژانویه 9 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و به پایین ترین سطح 91.40 دلار رسید. رد مداوم از سطح 100 دلار در 15 روز گذشته ادامه داشته است. با این حال، با توجه به اینکه کل سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال قادر به حفظ سطوح بالای 1.6 تریلیون دلار در طول سال 2024 نبوده است، این موضوع نباید خیلی نگران کننده باشد.
FOMO برای لیست توکن های سولانا SPL و ایردراپ ها محو می شوند. رالی سولانا در دسامبر 2023 توسط پامپ ایردراپ های توکن Solana SPL که شامل JTO، BONK و Dogwifhatبود، به وجود آمد. این جنبش تقاضا برای تلفن Solana Saga را تحریک کرد، چون برخی از پروژه ها پیشنهادات انحصاری را برای این کاربران هدف قرار دادند. با این حال به نظرمی رسد که جزر و مد تغییر کرده است، چون ارز BONK بین 17 و 18 ژانویه با 15 درصد اصلاح روبرو شد، در حالی که JTO در همان دوره 19 درصد کاهش یافت.
یکی دیگر از عوامل موثر در اصلاح اخیر سولانا، خوش بینی بیش از حد ناشی از انتظارات ایردراپ بود. برخی از راه اندازی ها بیش از حد انتظار طول کشید، در حالی که برخی دیگر تنها یک تقویت موقت و کوتاه مدت برای برنامه های غیرمتمرکز آن ارائه کردند که بعد از عکس های فوری ایردراپ مربوطه محو شدند. تحلیلگران و اینفلوئنسرها لیستی از امیدوارکننده ترین فرصت ها را ایجاد کردند، ولی تقریبا هیچ یک از نشانه ها به ارزش و حجم مناسبی نرسیده اند.