300 میلیون دلار در بازار ارز دیجیتال لیکوئید شد!

300 میلیون دلار در بازار ارز دیجیتال لیکوئید شد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به گزارش های منتشر شده، اخیرا 300 میلیون دلار در بازار ارز دیجیتال لیکوئید شده است. حرکت اخیر بیت کوین(BTC) باعث می شود تا زمانی که تحلیلگران و ماینرهای بیت کوین نفس راحتی می کشند، شرط بندی های دیرباز در ادامه روند صعودی را از بین می برد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، از بالا رفتن قیمت بیت کوین(BTC) سود زیادی کسب کنید.
توجه داشته باشید، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) هفته مهمی را برای بازارهای مالی با افزایش شروع می کند، چون بسته شدن کندل هفتگی جای خودش را به اصلاح شدید قیمت 7 درصدی بیت کوین می دهد. بزرگ ترین ارز دیجیتال در یک دوره نوسانات جدید به 40 هزار دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود در یک هفته گذشته رسید. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید نوسانات بازار را زیر نظر بگیرید.
احتمالا با تاثیر طولانی، بازگشت بیت کوین(BTC) به حمایت آزمایشی، با این وجود دیربازارن صعودی را غافلگیر کرد و تقریبا 100 میلیون دلار را نقد کرد. این حرکت فوری، سرمایه گذارن و هولدرهای قدیمی بیت کوین را از خواب بیدار می کند که در حال حاضر دارای بسیاری از محرک های بالقوه نوسان است. اینها به شکل داده های کلان ایالات متحده است که بلافاصله قبل از تصمیم بعدی فدرال رزرو درباره سیاست نرخ بهره خواهد بود.
مجموعه ای از اعداد که پشت سر هم قرار می گیرند، به این معنی است که هر اتفاقی ممکن است روی ارزهای دیجیتال اتفاق بیفتد و بیت کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین حال، از اولین تعدیل سختی ماینینگ نزولی خود در سه ماه اخیر، به نظر می رسد که بیت کوین بعد از هفته ها صعود عملا کنترل نشده بالاخره در حال خنک شدن است.
معامله گران و تحلیلگران به طور یکسان خودشان را برای انحناهایی در نزدیکی شمع 2023 آماده می کنند و تنها سه هفته مانده به پایان، قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی بالا می رود.
 

تگ ها