46 درصد از بزرگ ترین ایردراپ های کریپتو ظرف 14 روز به اوج خود رسیدند

46 درصد از بزرگ ترین ایردراپ های کریپتو ظرف 14 روز به اوج خود رسیدند
  • 12:12 1402-12-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، 46 درصد از بزرگترین ایردراپ های کریپتو ظرف 14 روز به اوج خود رسیدند. به گفته CoinGecko در میان 50 مورد از بزرگ ترین ایردراپ ارز دیجیتال از سال 2020 تقریبا نیمی از آنها در عرض دو هفته بعد از فهرست عمومی توکن به قیمت های بالای تاریخ رسیدند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ایردراپ ارز دیجیتال چیست.
توجه داشته باشید که داده های اخیر از جمع آوری داده های ارز دیجیتال CoinGecko نشان می دهد که نگهداری یک توکن تازه منتشر شده برای بیش از 14 روز تقریبا نیمی از زمان ها، منجر به از دست دادن فرصت برای فروش در بالاترین حد خود شده است.
از سال 2020 افزایش قابل توجهی در ایردراپ وجود داشته است. رایج ترین راه برای دریافت توکن های ایردراپ رایگان، شرکت در فعالیت های شبکه بلاک چین قبل از راه اندازی یا کارهای تبلیغاتی است. در 1 فوریه کوین تلگراف گزارش داد که یک سرمایه گذار 17 ساله کریپتو مدعی شده است که بیش از 1 میلیون دلار از ایردراپ Jupiter مستقر در سولانا درآمد داشته است.
با توجه به گزارش اخیر CoinGecko در چهار سال گذشته، حدود نیمی از 50 ایردراپ توکن ارز دیجیتال از جمله توکن های برجسته مانند اتریوم نیم سرویس،Blur و LooksRare طی دو هفته بعد از راه اندازی به بالاترین قیمت خود رسیده اند. کیف پول ارز دیجیتال یکی از ابزارهای کاربردی در بازار است که شما می توانید رمز ارزهای خودتان را در این ولت ذخیره و نگه دارید. گزارش بیان می کند که 23 از 25 ایردراپ بزرگ در دو هفته اول تاریخ ایردراپ اوج قیمت های توکن ها را ثبت کردند.
 

تگ ها