7 آلت کوین با پتانسیل بالا به پیشنهاد متخصصان

7 آلت کوین با پتانسیل بالا به پیشنهاد متخصصان
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

 7 آلت کوین با پتانسیل بالا به پیشنهاد متخصصان؛ گزینه های عالی برای سرمایه گذاری! قبل از اینکه به بررسی این خبر بپردازیم، اگر هنوز هم از سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج استفاده نکرده اید، توصیه می کنیم سری به این قسمت بزنید و با نکات مهم در استفاده از سیگنال ارز دیجیتال آشنا شوید.
در پستی که اخیرا در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) منتشر شده است، مایلز دویچر کارشناس مشهور ارزهای دیجیتال، بینش های با ارزشی را درباره توکن های هفتگی و فهرست پیگیری روایت های خود ارائه کرد که بر آلت کوین های مهم و رویدادهای آتی با پتانسیل تجاری قابل توجه تمرکز داشت. آلت کوین ها برای شکست احتمالی آماده هستند. این شخص 7 آلت کوین مستعد رشد را برای کاربران و سرمایه گذاران بازار پیشنهاد کرده است که شما نیز می توانید با خرید این آلت کوین ها سود زیادی در آینده کسب کنید. این 7 آلت کوین عبارت هستند از:

•    سولانا(SOL)

مایلز دویچر بر اهمیت کنفرانس سولانا Breakpoint 2023 تاکید می کند و اعلامیه های مهم را پیش بینی می کند. در حالی که نقاط شکست قبلی منجر به رویدادهای فروش اخبار شده است، Deutscher با احتیاط در سولانا کوتاهی می کند. مایلز دویچر گفته که ارز دیجیتال سولانا یکی از آلت کوین های با پتانسیل بالا است که سرمایه گذاران می توانند با خرید این رمز ارز سود کسب کنند.

•    ارز دیجیتال AGIX

AGIX نیز یکی دیگر از آلت کوین های مستعد رشدی است که مایلز دویچر آن را معرفی کرده است. این رمز ارز طی 30 روز گذشته شاهد افزایش 19 درصدی قیمت بوده است. با این حال، طی یک سال گذشته این توکن در میان هیاهوی داستان های هوش مصنوعی شاهد رشد قابل توجه 350 درصدی بوده است. در حال حاضر با قیمت 0.2284 دلار خرید و فروش می شود. در طی همین راستا، FET طی یک سال بیشتر از 329 درصد افزایش پیدا کرده است.

•    ارز ARKM

طبق گفته مایلز دویچر، با اینکه ارز ARKM کمتر از آلت کوین های دیگر مورد توجه قرار گرفته است، ولی به دلیل مشارکت در کسب و کارهای مرتبط با هوش مصنوعی و سرمایه گذاری آن توسط سم آلتمن امیدوارکننده است. دویچر ارز دیجیتال ARKM را در فضای هوش مصنوعی برجسته تر می کند.

•    دوج کوین(DOGE)

ارز دیجیتال دوج کوین نیز از نظر مایلز دویچر که یکی از تحلیلگران مشهور بازار است، پتانسیل رشد قیمت زیادی دارد و می تواند گزینه عالی برای سرمایه گذاری محسوب شود. شما می توانید با سرمایه گذاری روی ارز دوج کوین، سود زیادی کسب کنید.

•    ارز دیجیتال ریپل(XRP)

ریپل نیز یکی دیگر از آلت کوین های با پتانسیل بالا است. مایلز دویچر گفته است که ریپل در آینده می تواند رشد قیمت چشمگیری را تجربه کند و به اهداف اصلی خود برسد.

•    ارز دیجیتال FET

متخصصان بازار ارزهای دیجیتال، رمز ارز FET را نیز در دسته بندی آلت کوین های دارای پتانسیل بالا قرار دادند. بنابراین، اگر قصد سرمایه گذاری پرسودی دارید، می توانید روی ارز دیجیتال FET سرمایه گذاری کنید.

•    Ocean Protocol

یکی دیگر از بهترین آلت کوین های موجود در بازار، ارز دیجیتال OCEAN است. این رمز ارز نیز پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت دارد و ممکن است در آینده شاهد رشد قیمت ارز دیجیتال OCEAN باشیم.
 

تگ ها