افزایش 75% متریک عمده لایت کوین

افزایش 75% متریک عمده لایت کوین
  • 12:03 1403-03-21
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

لایت کوین افزایش شدید 75 درصدی را در متریک عمده مشاهده می کند که می تواند باعث افزایش تا 200 دلار شود. سیگنال ارز دیجیتال یکی از پرکاربردترین ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن معاملات پرسودی در بازار رمز ارزها انجام دهید.
توجه داشته باشید که آدرس های فعال روزانه در بلاک چین لایت کوین علی رغم چند روز اقدام غیرقابل توجه قیمت، افزایش چشمگیری داشته است. افزایش قابل توجه آدرس های فعال لایت کوین و علاقه کلی نشان می دهد که افزایش قیمت می تواند در افق باشد. توصیه می کنیم تا با مهم ترین اندیکاتورها برای نوسانگیری ارز دیجیتال آشنا شوید.
حرکت قیمت لایت کوین به طور کلی در ماه گذشته پشت سر گذاشته شده است، چون این رمز ارز در 30 روز گذشته در تلاش برای حفظ قیمت مثبت بوده است. با این حال، این ممکن است خیلی زود تغییر کند چون داده های زنجیره ای نشان می دهد که نوسانات ممکن است خیلی زود اتفاق بیفتد. داده های مثبت روی زنجیره که به صورت آدرس های فعال روزانه ارائه می شوند، حاکی از افزایش فعالیت شبکه است که می تواند قیمت لایت کوین را افزایش دهد.
افزایش آدرس های فعال معمولا پیش روی افزایش قیمت است، به ویژه زمانی که در مدت زمان کوتاهی رخ دهد. بر اساس داده های زنجیره ای IntoTheBlock لایت کوین شاهد افزایش بیش از 75 درصدی در تعداد آدرس های فعال روزانه خود بوده است که این معیار را به بالاترین حد خود از ژانویه رسانده است. به ویژه این افزایش نشان داد که تعداد آدرس های فعال روزانه در مقطعی از هفته به بالای 602 هزار رسید که بیش از 100 هزار آدرس بیشتر از آدرس های ثبت شده در شبکه اتریوم بود. جالب اینجاست که این فعالیت در میان کاهش قیمت لایت کوین انجام شده است. آلت کوین در 7 روز گذشته با ریزش بیشتر قیمت بسیاری از آلت کوین ها 3.5 درصد کاهش یافته است.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/litecoin-sees-massive-75-surge-in-major-metric-can-this-trigger-a-rally-to-200/
 

تگ ها