Coinbase خدمات تجارت کریپتویی خود را در سطح جهانی گسترش می دهد

Coinbase خدمات تجارت کریپتویی خود را در سطح جهانی گسترش می دهد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صرافی کوین بیس(Coinbase) خدمات تجارت ارز دیجیتال خودش را در سطح جهانی گسترش می دهد و می خواهد کاربران زیادی را جذب کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که کوین بیس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که شما می توانید معاملات خودتان را در این صرافی انجام دهید.
توجه داشته باشید، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس با معرفی معاملات رمز ارزهای نقطه ای در بورس بین المللی خود در حال توسعه و گسترش خدمات در سطح جهانی است. این اقدام در پاسخ به نگرانی های کاربران درباره شرایط نظارتی نامشخص در ایالات متحده انجام می شود و این پلتفرم را بر آن داشت تا خدمات خودش را در سطح بین المللی گسترش دهد.
تحولات در میان پلتفرم های مبادلاتی
در ماه می، صرافی ارز دیجیتال Coinbase مبادلات بین المللی خودش را به عنوان یک حرکت استراتژیک برای تنوع بخشیدن به فراتر از ایالات متحده راه اندازی کرد. این پلتفرم قصد دارد به تدریج توکن های بیشتری را معرفی کند و با افزایش نقدینگی، معاملات نقطه ای را به سرمایه گذاران خود گسترش دهد. با این حال، پلتفرم های مبادلاتی با مسائل حقوقی دائمی مشکل دارند.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) شکایتی را علیه کوین بیس تنظیم کرده است و بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال کشور را به فعالیت غیرقانونی مبادله، کارگزار و آژانس تسویه حساب متهم کرده است. صرافی کوین بیس این ادعاها را به چالش می کشد، بخشی از یک تلاش گسترده تر برای اجرای SEC که ناشی از یک سری از شکست های ارزهای دیجیتال به ویژه حذف صرافی FTX است. SEC با ادعای عدم ثبت نام در آژانس نظارتی اقدام قانونی را علیه صرافی های ارز دیجیتال کراکن و بایننس شروع کرده است. هر دو شرکت ادعاهای دیده بان را رد کرده اند.
 

تگ ها