FTX هر ساعت 53 هزار دلار بابت ورشکستگی ضرر می کند!

FTX هر ساعت 53 هزار دلار بابت ورشکستگی ضرر می کند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

داده های منتشر شده نشان می دهند که صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس(FTX) در هر ساعت تقریبا 53 هزار دلار ضرر می کند. در واقع، صرافی ارز دیجیتال FTX در اوج ورشکستگی، هر ساعت باید 53 هزار دلار جریمه پرداخت کند تا در نهایت بتواند تمام جریمه های خودش را پرداخت کند. همچنین این صرافی تاکنون 118 میلیون دلار صرف هزینه های حقوقی و مشاوره ارزهای دیجیتال کرده است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک با صرافی FTX آشنا هستید و می دانید که اف تی ایکس یکی از بزرگ ترین صرافی ها در دنیا بود که شما می توانستید رمز ارزهای مورد نظر خودتان را در این صرافی خرید و فروش کنید. این صرافی در 11 نوامبر 2022 اعلام ورشکستگی کرد و الان باید جریمه زیادی را بپردازد.
توجه داشته باشید، با بررسی پرونده های صرافی ارز دیجیتال FTX تا پایان 31 اکتبر 2023 مشخص شد که این صرافی تاکنون هر ساعت به مبلغ 53 هزار دلار به مشاوران حقوقی و وکلای خود پرداخت می کرد تا میزان جریمه های خودش را کاهش دهد. این صرافی ملزم شده است تا دارایی های از دست رفته کاربران را پس دهد. البته توجه داشته باشید، ارزهای دیجیتال و دارایی های کاربران طبق قیمت رمز ارزها در سال 2022 محاسبه می شود. از آنجایی که قیمت رمز ارزها در سال 2022 پایین تر بود، کاربران باز هم ضرر می کنند.
صرافی FTX  تاکنون پول های زیادی را به منظور رسیدگی به پرونده شکایت خود پرداخت کرده است. برای مثال تنها 35.8 میلیون دلار برای شرکت مشاوره مدیریت آلوارز پرداخت کرده است. این تنها یکی از شرکت های مشاوره ارز دیجیتال است که صرافی FTX برای رسیدگی به پرونده خود گریبان آن بود. با این حال، پرونده صرافی ورشکسته FTX بسته نشده و همچنان باز و در حال رسیدگی است.
 

تگ ها