FTX و Alameda هفته گذشته 80 میلیون دلار کریپتو جابجا کردند

FTX و Alameda هفته گذشته 80 میلیون دلار کریپتو جابجا کردند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی هایی که انجام شده است، FTX و Alameda طی هفته گذشته 80 میلیون دلار ارز دیجیتال جابجا کردند! همانطور که در آموزش ارز دیجیتال نیز به آن اشاره کردیم، جابجایی مقدار زیادی ارز دیجیتال بین کیف پول ارز دیجیتال و آدرس های مختلف می تواند تاثیر قابل توجهی روی احساسات کاربران بگذارد.
با توجه به آخرین داده های زنجیره ای، آدرس های کیف پول های مرتبط با صرافی FTX که اکنون ورشکسته شده و Alameda Research در هفته گذشته مقدار قابل توجهی ارزهای دیجیتال جابجا کردند. این سری از جابجایی وجوه برای اولین بار توسط شرکت تحلیلی برجسته بلاک چین Nansen مورد توجه قرار گرفت و گزارش داد که بیشتر از 60 میلیون دلار جابجا شده است.
با این وجود افشای زنجیره ای بیشتر نشان می دهد که نزدیک به 80 میلیون دلار از آدرس های مرتبط با FTX و Alameda در هفته گذشته منتقل شده است. همچنین نانسن از انتقال 60 میلیون دلاری FTX و Alameda رونمایی کرد.
نانسن از طریق یک سری پست در X فاش کرد که FTX میلیون ها دلار ارز دیجیتال از جمله چین لینک، سولانا، اتریوم، پالیگان و متیک را انتقال داده است. قبل از این توسعه شرکت تحلیلی ابتدا گزارش داد که تقریبا 8.6 میلیون دلار به یک آدرس بایننس منتقل شده است. طبق آخرین داده های منتشر شده توسط نانسن FTX متعاقبا 24.3 میلیون دلار در توکن های مختلف به آدرس های مختلف در کوین بیس و بایننس منتقل کرد.
صرافی ارز دیجیتال FTX که در حال حاضر از کار افتاده است، بعدا 943000 سولانا را در کیف پول خود در روز جمعه منتقل خواهد کرد. طبق داده های نانسن تا 27 اکتبر کل وجوه منتقل شده از کیف پول های FTX و Alameda بیشتر از 60 میلیون دلار بود.
 

تگ ها