FTX 150 میلیون دلار را در بحبوحه ورشکستگی منتقل کرد

FTX 150 میلیون دلار را در بحبوحه ورشکستگی منتقل کرد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، صرافی ارز دیجیتال FTX تقریبا 150 میلیون دلار رمز ارز را در بحبوحه ورشکستگی جابجا کرد! بهتر است بدانید، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن، اخیرا فاش کرده است که ولت ها و آدرس های مرتبط با صرافی ارز دیجیتال ورشکسته FTX رمز ارزهایی را با ارزش تقریبی 156 میلیون دلار در هفته گذشته منتقل کرده است. از جمله از رمز ارزهای مهمی که در این انتقال وجود داشتند می توان به ارز دیجیتال اتریوم(ETH) و ارز دیجیتال سولانا(SOL) اشاره کرد.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که انتقال و جابجایی مقدار زیادی ارز دیجیتال می تواند بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهد. جابجایی رمز ارزها توسط صرافی FTX نگرانی هایی را بین کاربران بازار کریپتو به وجود آورده است و توجه سرمایه گذاران و معامله گران بازار را به سمت خود جلب کرده است. همچنین گزارش پلتفرم Nansen نقل و انتقالات در حال انجام را روشن می کند و بینش های با ارزشی را درباره میزان حرکت ارزهای دیجیتال صرافی ورشکسته FTX را ارائه می دهد.
توجه داشته باشید، کیف پول های ورشکسته FTX ارزش 57 میلیون دلار ارز دیجیتال سولانا را از بین بردند. بر اساس گزارش پلتفرم تحلیلی نانسن، وجوه از کیف پول های اف تی ایکس از زمان بروزرسانی قبلی به صرافی های مختلف مهاجرت کرده است.
این گزارش نشان می دهد که 1.6 میلیون توکن سولانا اضافی به ارزش 57.6 میلیون دلار روند حذف را شروع کردند. در حالی که این وجوه هنوز کیف پول مرتبط با ترک نکردند، حرکت بالقوه آنها کل توکن های SOL منتقل شده توسط صرافی ارز دیجیتال FTX را یک صرافی ارز دیجیتال مشهور است به کمتر از 90 میلیون دلار می رساند. علاوه بر این، با توجه به حذف سولانا و دارایی های جدید منتقل شده توسط FTX به کوین بیس و بایننس، ارز کل وجوه منتقل شده توسط FTX در حال حاضر به 156 میلیون دلار می رسد که رقم قابل توجهی است.
 

تگ ها