صرافی FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده هشدار داد

صرافی FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده هشدار داد
  • 13:12 1402-12-14
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، صرافی ارز دیجیتال FTX در مورد مناقصه های مجاز و فروش دارایی ها هشدار می دهد. صرافی سابق توضیح داد که وقتی بدهکاران FTX دارایی های دیجیتال قفل شده را می فروشند، شرایط و ضوابط حاکم بر برنامه باز کردن قفل دارایی ها همچنان پابرجا خواهد بود. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که FTX یکی از پلتفرم های برتر در بازار کریپتو است.
در حالی که صرافی ورشکسته FTX آماده می شود تا تعهدات خودش را در قبال طلبکارانی که از سقوط آن در سال 2022 متاثر شده اند را تسویه کند، به مردم در مورد تنها مدیر سرمایه گذاری مجاز خود هشدار داده است. در یک پست X در یک مارس، صرافی ارز دیجیتال FTX گفت که فروش دارایی های دیجیتال توسط بدهکاران FTX که توسط دادگاه ورشکستگی اجباری شده است، تنها توسط گلکسی مدیر سرمایه گذار مجاز مدیریت می شود.
صرافی سابق اعلام کرد که چند شخص ثالث غیرمجاز در حال تلاش برای درخواست پیشنهاد از خریداران از طرف بدهکاران FTX هستند. علاوه بر این، FTX توضیح داد که اگر بدهکاران صرافی FTX دارایی های دیجیتال قفل شده را بفروشند، شرایط و ضوابط حاکم بر برنامه باز کردن قفل دارایی ها همچنان پابرجا خواهد بود. صرافی ورشکسته در ماه های گذشته فعالانه روی بازسازی و بازپرداخت طلبکاران خود کار کرده است. این پلتفرم دارایی های بالغ بر 7 میلیارد دلار را بازیابی کرده است که از آن برای بازپرداخت مشتریان سابق استفاده می کند.
توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال FTX در جلسه 22 فوریه از دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه دلاور برای فروش سهام بیش از 1 میلیارد دلاری خود در شرکت هوش مصنوعی موافقت کرد. این امر بعد از درخواست FTX برای فروش 7.84 درصد سهام آنتروپیک صورت گرفت. FTX برای اولین بار در آوریل 2022 حدود 530 میلیون دلار بر روی استارت آپ هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرد، ماه قبل از سقوط و اعلام ورشکستگی فصل 11 در نوامبر همان سال.
 

تگ ها