Fidelity به دنبال ایجاد ETF اتریوم با پیوستن به BlackRock

Fidelity به دنبال ایجاد ETF اتریوم با پیوستن به BlackRock
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، شرکت Fidelity قصد دارد یک ETF اتریوم راه اندازی کند و به شرکت BlackRock اضافی شود. این خبر قیمت ارز دیجیتال اتریوم را تحت تاثیر قرار داده است و می توان سیگنال ارز دیجیتال صعودی برای اتریوم صادر کرد.
توجه داشته باشید که Fidelity جدیدترین شرکت مالی غول پیکری است که به دنبال ایجاد یک ETF اتریوم است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) هنوز باید این برنامه ها را برای تجارت در ایالات متحده تایید کند. همچنین ETFها می توانند سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال مرتبط با رمزنگاری را برای افراد عادی راحت تر کنند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، خبرهای پیرامون ETF اتریوم را دنبال کنید.
غول مدیریت پول Fidelity به دنبال ایجاد یک صندوق قابل معامله در مبادلات است که دارای ارز دیجیتال اتریوم است. طبق یک پرونده جمعه به رقیب بلک راک در تقویت آغوش ارزهای دیجیتال خود بپیوندد. صندوق Fidelity اتریوم توسط یک صرافی ارز دیجیتال متعلق به Cboe Global Markets فهرست می شود که این صرافی وجود محصول پیشنهادی را نشان می دهد. ولی ابتدا، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکاباید تصمیم بگیرد که آیا ETF ارز دیجیتال اتریوم را تایید می کند یا نه.
دنبال کردن اخبار مربوط به ETF اتریوم می توان به تریدرها در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال کمک کند. شرکت Fidelity و بلک راک همچنین می خواهند ETFهایی ایجاد کنند که به سرمایه گذاران دسترسی راحت تری به ارز دیجیتال حتی بزرگ تر یعنی بیت کوین بدهد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) هنوز درباره آنها تصمیم گیری نکرده است و انتظار می رود این کمیسیون راه اندازی ETF ارز دیجیتال اتریوم را تایید کند. اگر ETF اتریوم تایید شود، اتریوم می تواند رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.