Grayscale به لایت کوین جانی دیگر میدهد

Grayscale به لایت کوین جانی دیگر میدهد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دادگاه تجدیدنظر ناحیه کلمبیا ایالات متحده در یک حکم تازه در 29 آگوست اعلام کرد که کمیسیون سختگیرانه بورس و اوراق بهادار (SEC) در انکار Grayscale برای تبدیل بیت کوین تراست خارج از بورس (OTC) خود اشتباه کرده است. تنظیم کننده قبلاً تبدیل GBTC به ETF را ممنوع کرده بود و دلیل آن عدم وجود اقدامات ادعایی برای جلوگیری از دستکاری قیمت بود و Grayscale را مجبور به شکایت کرد. قبل از این حکم، قاضی رئیس دادگاه گفت که SEC باید توضیح دهد که چرا درخواست Grayscale را رد کرده است.

لایت کوین ریباند می شود:

پس از بیانیه دادگاه امروز، قیمت بیت کوین افزایش یافت و عواقب این پمپ تاثیر مثبتی بر لایت کوین گذاشت. بیت کوین تقریباً 10 درصد افزایش یافته است، از حمایت 25800 دلاری ثبت شده در هفته گذشته به شدت افزایش یافته است. در همین حال، LTC و بیت کوین، در هنگام نوشتن این خبر 7 درصد افزایش یافته است و هدف آن معکوس کردن ضررهای 17 آگوست است. لایت کوین در حدود 70 دلار با افزایش محسوس حجم معاملات در حال تغییر است. به طور معمول، در معاملات کریپتو، افزایش حجم، بدون توجه به جهت روند، می تواند به تعامل اشاره کند و "اشاره ای" از احساسات معامله گران ارائه دهد. با افزایش حجم و افزایش قیمت‌ها، می‌تواند نشان دهد که گاوها خود را برای سودهای بیشتر در روزهای پیش رو آماده میکنند. در همین حال، ضررهای شدید با افزایش حجم ممکن است به معنای تخلیه خرس ها باشد و ممکن است قیمت ها کاهش یابد.

افزایش قیمت بعد از هاوینگ؟

افزایش حجم معاملات LTC، همانطور که در نمودار روزانه قابل مشاهده است، می تواند به پایین ترین حد ممکن برای دارایی دیجیتالی که در چند جلسه گذشته تحت فشار بوده است، تبدیل شود. برای نشان دادن، LTC تنها در آگوست 2023 26 درصد کاهش یافته است. علیرغم اینکه اخباری مبنی بر نصف کردن پاداش ماینرهای شبکه لایت کوین به 6.25 LTC در اوایل آگوست منتشر شد. در کریپتو، نصف شدن رویدادها از لحاظ تاریخی با چرخه های جدید افزایش تقاضا برای کوین زیربنایی همراه بوده است. برای بیت‌کوین، عملکردهای گذشته نشان می‌دهد که ارزها ماه‌ها پس از رویداد نصف شدن تمایل به صعود دارد. اما قیمت های نقدی به طور کلی بالاتر از سال 2019 است که نصف شد. با افزایش تقاضا در مقیاس خاکستری برای بیت کوین و سایر آلتکوین های اثبات کار مانند لایت کوین، هنوز مشخص نیست که آیا گاوها بر این امر تکیه خواهند کرد و قیمت ها، به ویژه LTC را بالاتر خواهند برد. قیمت های LTC در حال حاضر در داخل کندل خرس 17 آگوست روند رو به رشدی دارند. از نظر فنی، این از تحلیل حجم نزولی است. یک برگشت و صعود شدید، در حالت ایده‌آل بالای 75 دلار، که زیان‌های 17 آگوست را کاهش می‌دهد، ممکن است تقاضای بیشتری را تسریع کند و به طور بالقوه زمینه را برای یک افزایش قیمت  پس از هاوینگ ایجاد کند.