KyberSwap متعهد به پوشش ضرر کاربران ناشی از هک اخیر شد!

KyberSwap متعهد به پوشش ضرر کاربران ناشی از هک اخیر شد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به داده های گزارش شده، صرافی کایبر سواپ(KyberSwap) متعهد به پوشش ضرر و زیان کاربران ناشی از هک اخیر شده است. کایبر سواپ یک برنامه کمک مالی را برای کاهش ضررهای ناشی از هک استخر نقدینگی 48 میلیون دلاری خود اعلام کرده است.
بهتر است بدانید، KyberSwap در یک دسامبر اعلام کرد که به منظور جبران خسارت کاربرانی که تحت تاثیر سوء استفاده اخیر قرار گرفته اند، کمک های مالی ارائه می دهد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا با صرافی کایبر سواپ آشنا هستید. این صرافی غیرمتمرکز ادعا کرد که حمله اخیر 48.8 میلیون دلار از دارایی های کاربران را از استخرهای نقدینگی تخلیه کرده است. کایبر سواپ توضیح داد:
«برنامه فعلی ما این است که خزارنه داری KyberSwap به هر کاربر مبلغی را تا سقف ارزش دلاری چنین وجوهی در زمانی که چنین وجوهی از آنها تخلیه می شود، اعطا کند.»
توجه داشته باشید، پلتفرم کایبر سواپ گفت که این طرح قصد دارد سختی از دست دادن را کاهش دهد و می خواهد جزئیات بیشتری را طی دو هفته آینده اعلام کند. صرافی ارز دیجیتال KyberSwap اضافی کرد که از تیم های مجری قانون و امنیت سایبری در تلاش هایشان برای شناسایی و پیدا کردن مهاجمان و بازیابی هرگونه وجوه دزدیده شده پشتیبانی می کند. این پلتفرم وضعیت خودش را به عنوان یک پروتکل غیرمتمرکز و بدون مجوز ذکر کرد و خاطرنشان کرد که کاربران خطرات طبق شریط خدمات قبول می کنند.
KyberSwap ابتدا در 22 نوامبر هک شد. پروژه در همان روز با تایید این حادثه و درخواست از کاربران برای برداشت وجوه خود پاسخ داد. هکر مدت کوتاهی بعد از حمله ابراز تمایل کرد که مذاکره کند. در یک چرخش قابل توجه هکر با انتشار یک پیام زنجیره ای در 30 نوامبر خواستار کنترل کامل کایبر سواپ شد. کایبر سواپ اعلام نکرده است که آیا مایل به مذاکره با هکر است یا برای برگرداندن وجوه جایزه ارائه می کند.
 

تگ ها