بعد از 70 درصد سود یک رالی قیمتی در انتظار دوج کوین است

بعد از 70 درصد سود یک رالی قیمتی در انتظار دوج کوین است
  • 13:12 1402-12-13
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می رسد دوج کوین(DOGE) بعد از 70 درصد سود هفتگی ممکن است وارد یک رالی قیمتی بزرگی شود. نهنگ های دوج کوین به طور فعال دارایی های DOGE خودشان را قبل از رویداد پیش بینی شده هاوینگ بیت کوین در ابتدای ماه آوریل افزایش داده اند. دوج کوین نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت دوج کوین سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که قیمت دوج کوین در این هفته افزایش قابل توجهی تقریبا 70 درصدی را تجربه کرده است که ناشی از روند صعودی در سراسر بازار کریپتو است. این حرکت به دلیل ترکیبی از شاخص های فنی و بنیادی به پتانسیل بیشتر برای افزایش در ماه مارس اشاره دارد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، دوج کوین(DOGE) می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
نهنگ های دوج کوین انباشته می شوند!
بهتر است بدانید، افزایش قیمت اخیر دوج کوین(DOGE) در بحبوحه افزایش دارایی های دوج کوین در میان ثروتمندترین سرمایه گذاران آن که به نام نهنگ نیز شناخته می شوند، رخ می دهد. به عنوان مثال، تعداد آدرس هایی که بیش از 100 هزار توکن DOGE را در خود جای داده اند، از ابتدای سال 0.7 درصد افزایش یافته است. با توجه به ذخایر قابل توجه، این آدرس ها احتمالا نشان دهنده مبادلات هستند که نشان می دهد معامله گران و تریدرها شروع به حفظ دوج کوین به جای شرکت در معاملات فعال کرده اند. این رفتار نشانه انباشت قوی است.
افزایش قیمت دوج کوین قبل از چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین برنامه ریزی شده برای 19 آوریل 2024 ظاهر می شود. جالب است بدانید که این افزایش قیمت مشابه حرکت های صعودی مشابه قبل از رویدادهای هاوینگ بیت کوین قبلی در می 2020 و ژوئیه 2016 است. قیمت دوج کوین قبل از رویداد هاوینگ اول بیت کوین 200 درصد و تقریبا 50 درصد جلوتر از دومی، افزایش یافت.