بعد از کنایه ترامپ به میم کوین BODEN قیمت آن افزایش یافت

بعد از کنایه ترامپ به میم کوین BODEN قیمت آن افزایش یافت
  • 08:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بعد از کنایه ترامپ در مورد میم کوین Boden قیمت آن افزایش یافت. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در مورد تمسخر جو بایدن رقیب خود گفت که من از این سرمایه گذاری خوشم نمی آید. ترامپ همچنین گفت که برای کمک های ارزهای دیجیتال آماده است. سیگنال ارز دیجیتال به تریدرها و معامله گران کمک می کند تا معاملات پرسودی انجام دهند.
به نظر می رسد، ضرب المثال قدیمی هر تبلیغاتی، تبلیغات خوبی است در مورد میم کوین ها صادق است. جئو بودن(Boden) یک میم کوین است که به غلط املایی نام جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اشاره می کند. روز چهارشنبه بعد از اینکه رقیب جمهوری خواه او، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق به سوال یکی از طرفداران در مورد آن پاسخ داد، تا 25 درصد افزایش یافت.
غول املاک و مستغلات، ستاره تلویزیونی های واقعیت و آتش نشان پوپولیست میزبان گالا کارت ترامپ NFT برای دارندگان کلکسیون های دیجیتالی بود که نام و شباهت او را دارد. چند صد نفر در استراحتگاه مارا لاگو او در پالم بیچ فلوریدا حضور داشتند. بعد از اینکه یکی از شرکت کنندگان Bodenرا برای او توصیف کرد و گفت که ارزش بازار آن 240 میلیون دلار است، ترامپ در یک پرسش و پاسخ بداهه از مخاطبان گفت که من آن سرمایه گذاری را دوست ندارم. یکی از مسائل مهم در حوزه ارزهای دیجیتال آشنایی با بلاک چین است.
بعد از رسیدن به 0.42 دلار، میم کوین Boden نوسان داشت و در زمان انتشار 0.40 دلار معامله می شد که هنوز حدود 15 درصد نسبت به زمانی که ترامپ اظهار نظر کرد، افزایش داشت. کمپین ریاست جمهوری ترامپ در حال حاضر کمک های مالی به ارزهای دیجیتال را نمی پذیرد.
در همین حال، در Polymarket پلتفرم بازار پیش بینی مبتنی بر ارزهای دیجیتال، معاملات چهارشنبه در قرارداد آیا ترامپ قبل از جولای به boden اشاره خواهد کرد؟ ثابت ماند. این قرارداد ذکر را به عنوان استفاده شفاهی از کلمه boden به ویژه در رابطه با ارز دیجیتال یا هرگونه استفاده کتبی از کلمه boden که از طریق رسانه های اجتماعی ترامپ یا سایر کانال های ارتباطی رسمی منتشر می شود، تعریف می کند.

لینک خبر: https://www.coindesk.com/markets/2024/05/09/boden-memecoin-surges-after-trump-quips-about-it/
 

تگ ها