ایردراپ Blast در 26 ژوئن راه اندازی می شود

ایردراپ Blast در 26 ژوئن راه اندازی می شود
  • 12:04 1403-04-07
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ایردراپ Blast در 26 ژوئن راه اندازی می شود و 17 درصد از عرضه را بین کاربران اولیه توزیع می کند. تیم Blast اعلام کرد که ایردراپ توکن آن در 26 ژوئن شروع می شود و کاربرانی که دارایی ها را به شبکه متصل کرده اند یا از برنامه های آن استفاده می کنند، توکن ها را دریافت خواهند کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، می تواند نحوه تحلیل بازار را یاد گرفته و معاملات پرسودی انجام دهید.
بر اساس پست شبکه اجتماعی این تیم در 25 ژوئن، شبکه Blast لایه دوم اتریوم ایردراپ را برای پذیرندگان اولیه خود در 26 ژوئن راه اندازی خواهد کرد. 17 درصد از کل عرضه در ایردراپ منتشر می شود که 7 درصد آن به کاربرانی می رسد که هر کدام از اتر ها را پل کرده اند. در اینجا بهتر است بگوییم که تریدرها می توانند با استفاده از ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال، قیمت رمز ارزها را پیش بینی کنند.
7 درصد دیگر به کسانی تعلق می گیرد که در موفقیت Dapps در Blast و 3 درصد به بنیاد Blur برای ایردراپ های آینده به جامعه آن تعلق می گیرد. یک گزارش همراه بیان کرد که کیف پول هایی که از نظر امتیاز در بین 1000 برتر قرار می گیرند، بخشی از ایردراپ خود را به مدت شش ماه به صورت خطی اختصاص می دهند، به این معنی که این حساب ها تا شش ماه دیگر نمی توانند تمام توکن های خود را بفروشند.
بنیاد Blur ادعا کرد که قرار است سهم خود از جوایز توکن را بین تریدرها و دارندگانی که از پلتفرم آن استفاده کرده اند یا از آن استفاده خواهند کرد، توزیع می کند. یک درصد از کل عرضه به تریدرها و دارندگان و 0.5 درصد دیگر برای استفاده در آینده رزرو می شود. Blur نحوه استفاده از 0.5 درصد باقی مانده را بیان نکرد. طبق پست رسانه اجتماعی، توکن ها در هر ساعت 10 صبح قابل مطالبه خواهند بود.

لینک خبر:  https://cointelegraph.com/news/blast-airdrop-june-26-distributing-17-percent-early-users
 

تگ ها