آشنایی با ابزار های تحلیل بازار ارز دیجیتال

  • 13:06 1403-06-22
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

آشنایی با ابزار های تحلیل بازار ارز دیجیتال می تواند به شما برای دسترسی به سود بیشتر کمک کند. تجارت ارزهای دیجیتال یک تجارت سودآور، اما پرخطر است. معامله یک ارز دیجیتال با ارز دیگر می‌تواند بسیار سودآور باشد، اما انجام اشتباه آن می‌تواند کل حساب بانکی شما را از بین ببرد. با این حال، راه ‌هایی برای کاهش این خطرات و افزایش شانس کسب سود زیاد وجود دارد. با کمک ابزارهای ارزهای دیجیتال، می توانید مانند یک حرفه ای در امواج معاملات ارزهای دیجیتال گشت و گذار کنید و با این دارایی مالی به اهداف سرمایه گذاری خود برسید. با آموزش ارز دیجیتال و تحلیل بازار می توانید بهترین نتیجه و سود را به دست آورید. ابزارهای تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال مانند یک نقشه گنج مدفون هستند. هنگام حرکت در بازار هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی ارزهای دیجیتال، داشتن ابزارهای مناسب در اختیار شما می تواند تفاوت را ایجاد کند.
در ادامه همراه ما باشید تا با ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال آشنا شوید.

آشنایی با ابزار های تحلیل بازار ارز دیجیتال

تحلیل بازار ارز دیجیتال

ابزارهای تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، پلتفرم‌ ها یا برنامه ‌های نرم‌افزاری هستند که برای کمک به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال در جهت‌یابی بازارهای دارایی دیجیتال طراحی شده ‌اند. از ردیابی حرکات قیمت و روند بازار گرفته تا تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین، ردیابی ارزهای دیجیتال سودآور و ارائه بینش های پیش بینی کننده، این ابزارها اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. قبل از آشنایی با ابزار تحلیل، باید با صرافی ارز دیجیتال نیز اشنا شوید. بازار ارزهای دیجیتال مملو از ابزارهای تحلیلی است که وعده جهانی را می دهد و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی را ارائه می دهد، اما چه چیزی آن را متمایز از جمعیت می کند؟ آیا ابزارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال با ارزش ترین بینش و تجربه ای آسان برای استفاده را ارائه می دهند؟

Artemis

آرتمیس بهترین و ساده ترین ابزار تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است. Artemis که مورد اعتماد همه، از محققان مستقل گرفته تا شرکت ‌های سرمایه‌گذاری پیشرو در ارزهای دیجیتال مانند Dragonfly و Modular Capital است، به هدایت بازار ارزهای دیجیتال از هر زاویه کمک می‌کند. مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال نیز اهمیت بالایی دارد که این ابزار به شما در این زمینه کمک می کند. آرتمیس با گرفتن داده‌ ها از منابع قابل اعتماد و تایید شده در فضای ارزهای دیجیتال، بینش ‌های ارزشمندی را در مورد معیارها و اقدامات مورد نیاز ارائه می‌کند. در بسیاری از جاهای دیگر به آن پرداخته شود. به عنوان مثال، داشبورد بصری این پلتفرم به شما امکان می دهد آمارهای کلیدی را در چندین زنجیره به طور همزمان مقایسه کنید. علاوه بر این، Artemis دسترسی رایگان را برای مبتدیان فنی ارائه می دهد. رابط بدون کد این پلتفرم ایجاد داشبورد و نمودارهای خود را آسان می کند و به شما امکان می دهد هر داده بلاک چین را که ارزشمند می دانید کاوش کنید.

Messari

تحلیل بازار ارز دیجیتال

Messari که به دلیل داده‌ های جامع و قابل اعتمادش شناخته می‌شود، اولین ابزاری است که به تحقیق درباره دارایی ‌های کریپتو می‌پردازد. فرقی نمی‌کند به به‌روزرسانی قیمت ‌ها، اطلاعات تاریخی یا گزارش ‌های عمیق تحقیقاتی در زمان واقعی علاقه‌مند باشید، Messari شما را پوشش می‌دهد. یکی از بارزترین ویژگی های مساری تعهد آن به شفافیت و انصاف است. این پلتفرم تمام تلاش خود را می کند تا داده هایی را که ارائه می دهد، تأیید و اطمینان حاصل کند که کاربران دقیق ترین اطلاعات را وارد می کنند. Messari همچنین تعدادی از منابع آموزشی را ارائه می دهد که آن را به ابزاری عالی برای کسانی که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند تبدیل می کند. از توضیحات فناوری بلاک چین گرفته تا تحلیل روند بازار، مساری ابزار تحقیق و پلت فرم یادگیری شما است.

Glassnode

در بالا Glassnode است، پلتفرمی که نوری را بر دنیای نادیده گرفته شده، اما مهم داده های بلاک چین می تاباند. Glassnode به‌عنوان یک ارائه ‌دهنده پیشرو در تحلیل‌ های زنجیره ‌ای، بینش منحصربه‌فردی از بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند که بینشی فراتر از داده ‌های قیمت و تراکنش ساده را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، رابط کاربر پسند Glassnode و تجسم داده‌ های جامع به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی داده ‌های بلاک چین را درک و تفسیر کنند. چه یک متخصص تجزیه و تحلیل زنجیره ای باشید و چه مبتدی، Glassnode کاوش در دنیای تجزیه و تحلیل زنجیره ای را آسان می کند.

DefiLlama

DefiLlama یک ابزار تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است که به سرعت به منبعی برای همه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل شده است. همانطور که از نام آن پیداست، DefiLlama تماماً در مورد DeFi است و داده ها و تجزیه و تحلیل جامعی را در مورد طیف گسترده ای از شبکه های بلاک چین و روش های DeFi ارائه می دهد. DefiLlama برای پوشش بخش DeFi شناخته شده است. این پلتفرم صدها dApps را در چندین بلاک چین ردیابی می کند و داده هایی را در مورد ارزش کل قفل شده (TVL)، تعداد کاربران، حجم تراکنش و موارد دیگر ارائه می دهد. این یک ابزار ارزشمند برای کسانی است که می خواهند در دنیای به سرعت در حال رشد DeFi سرمایه گذاری کنند یا در مورد آن اطلاعات کسب کنند.

آموزش استفاده از ابزارهای تحلیل رمزنگاری

تحلیل بازار ارز دیجیتال

استفاده از ابزارهای تحقیق و تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال می تواند به شما در به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار کمک کند، اما به طور خودکار به نتایج بهتری در تجارت ارزهای رمزنگاری شده منجر نمی شود. شما هنوز باید زمان و توجه خود را به تحقیقات خود اختصاص دهید و ارزیابی همه جنبه ها کنید. در دام جمع آوری داده ها و آمار محدود برای حمایت از اعتقادات خود نیفتید و استدلال ها را نادیده بگیرید.

کلام آخر:
در مقاله آشنایی با ابزار های تحلیل بازار ارز دیجیتال، ابزارهای مهم در تحلیل ارزها را به شما معرفی کردیم. افراد زیادی وارد بازار کریپتو می شوند و این فضا را بسیار رقابتی تر از همیشه می کند. دسترسی به ابزارهای مناسب می تواند تفاوت بین پیدا کردن یک روایت یا روند در حال ظهور در مراحل اولیه و خرید در بالا باشد. 

منبع مقاله: https://dailycoin.com/tools-for-crypto-data-analysis/


نظرات کاربران در مورد آشنایی با ابزار های تحلیل بازار ارز دیجیتال

در مورد آشنایی با ابزار های تحلیل بازار ارز دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 35 = ?