شکایت کاربران اپل از کیف پول جعلی Rabby Wallet در اپ استور

شکایت کاربران اپل از کیف پول جعلی Rabby Wallet در اپ استور
  • 13:11 1402-11-30
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاربران اپل از کیف پول ارز دیجیتال جعلی Rabby Wallet در اپ استور شکایت کردند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که امروزه در بازار کریپتو کیف پول های جعلی زیادی وجود دارند که شما باید بتوانید کیف پول های معتبری را پیدا کنید تا امنیت ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های رمزنگاری شده خودتان را تامین کنید.
توجه داشته باشید که اپل هنوز برنامه جعلی Rabby Wallet را حذف نکرده است، چون کاربران گزارش می دهند که رمز ارزهایشان در این ولت به سرقت رفته است. این برنامه مخرب چهار روز بعد از شناسایی و علامت گذاری توسط کاربران اپ استور هنوز در اپ استور اپل وجود دارد.
بر اساس گزارش ها، نسخه جعلی Rabby Wallet یک برنامه کیف پول ارز دیجیتال، کاربران ناآگاه اپل اپ استور را با مشکلات و خطرات زیادی روبرو کرده است. در 16 فوریه، تیم پشتیبان DeBanks Rabby Wallet تایید کرد که هر برنامه ای که در حال حاضر در فروشگاه فهرست شده است جعلی است، چون برنامه رسمی آن در حال حاضر در دست بررسی و ارزیابی است.
اپلیکیشن تقلبی در حال حاضر تحت عنوان Rabby Wallet & Crypto Solution توسط شرکتی به اسم Solution Development در اپ استور ظاهر می شود و تاریخچه نسخه نشان می دهد که حداقل به مدت چهار روز در فروشگاه فهرست شده است. با این حال، به نظر می رسد با وجود گروهی از کاربران که کیف پول ارز دیجیتال تقلبی را به اپل گزارش کرده اند، این برنامه باقی می ماند. یک کاربر نگران با اسم Manolodf در 18 فوریه یک موضوع در Reddit راه اندازی کرد تا به دیگران در مورد برنامه کیف پول جعلی هشدار دهد.
آنها همین موضوع را در صفحه بحث اپل پست کردند و اسکرین شات هایی را از کاربرانی که سرمایه خودشان را به خاطر برنامه مخرب از دست داده بودند، به اشتراک گذاشتند. آنها پرسیدند که این دیوانه است و هرگز نباید در اکوسیستم اپل اتفاق بیفتد، چگونه یک کیف پول رمزنگاری تقلبی در فروشگاه برنامه ایجاد می کند که فقط با ظاهر شدن به عنوان یک کیف پول واقعی پول آنها را می دزدد.
 

تگ ها