آیا ETF های اتریوم تایید می شود؟

آیا ETF های اتریوم تایید می شود؟
  • 13:03 1403-03-03
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می آید ETFهای اتریوم تایید می شوند. VanEck Spot Ether ETF فهرست شده توسط DTCC که در حال حاضر در سایت DTCC غیرفعال است، به این معنی که تا زمانی که تاییدیه های نظارتی لازم را دریافت نکند، قابل پردازش نیست. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کنید.
توجه داشته باشید که در میان گمانه زنی های فزاینده در مورد تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس اتر در ایالات متحده در 23 مه، ETF مدیر سرمایه گذاری جهانی VanEck توسط شرکت سپرده گذاری اعتماد و تسویه حساب تحت نماد ETHV درج شده است.
DTCC یک ارائه دهنده زیرساخت بازار مالی آمریکایی است که خدمات تسویه و گزارش معاملات را به بازیگران بازار مالی ارائه می دهد. فهرست شدن در DTCC یک مرحله مهم قبل از تایید نهایی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در نظر گرفته می شود. ETF VanExk در حال حاضر در سایت DTCC غیرفعال است، به این معنی که تا زمانی که تاییدیه های نظارتی لازم را دریافت نکند، قابل پردازش نیست. شما باید نحوه مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال را به طول کامل بلد باشید.
با این حال، VanEck اولین اتریوم نیست. DTCC گفت که لیست ETF شامل هر دو ETF فعال است که ممکن است توسط DTCC پردازش شود و ETFهایی که هنوز فعال نیستند و بنابراین نمی توانند پردازش شوند. گمان می رود که تغییر قابل توجه در موضع کمیسیون SEC در هفته گذشته به کاخ سفید مرتبط باشد. جیک چروینسکی، وکیل ارز دیجیتال در پستی در X خاطرنشان کرد که سیاست توسط سیاست هدایت می شود و ماه هاست که کریپتو در نبرد سیاسی پیروز شده است.
او همچنین حدس زد که حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مجبور به تغییر سیاست خود کرد. 23 می آخرین مهلت برای تصمیم SEC در مورد برنامه VanEck Spot است. بعد از ماه ها گمانه زنی در مورد انکار احتمالی ETFهای نقطه ای SEC اتریوم در اوایل این هفته اقدام کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/vaneck-spot-ether-etf-listed-dtcc-awaits-sec-approval
 

تگ ها