بایدن از کنگره خواست تا صنعت استخراج بیت کوین آمریکا را نابود کنند

بایدن از کنگره خواست تا صنعت استخراج بیت کوین آمریکا را نابود کنند
  • 13:02 1403-02-04
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بایدن از کنگره می خواهد تا صنعت استخراج بیت کوین آمریکا را نابود کند. پرزیدنت بایدن از کنگره می خواهد تا صنعت استخراج بیت کوین آمریکا را هدف قرار دهد و او چین را به عنوان نمونه ای برای ایالات متحده ذکر می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که رئیس جمهور کشورهای مختلف می توانند قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهند.
توجه داشته باشید، این واقعیت که ایالات متحده رویکردی تهاجمی در قبال مقررات ارزهای دیجیتال در پیش گرفته است، علیرغم اینکه چراغ سبز برای ETFهای بیت کوین نشان داده است. این به ویژه در مورد مجتمع استخراج بیت کوین صدق می کند که سابقه ای طولانی دارد که قدمت آن به اولین روزهای بیت کوین برمی گردد. با این حال، به نظر می رسد، فدرال رزروها برای از بین بردن این صنعت با مشکلات زیادی روبرو هستند، حتی اگر این صنعت روی یک شبکه انرژی پاک تر از آنچه در بیشتر کشورها می بینید، کار می کند.
دولت بایدن در ماه مارسبه جای یک رویکرد دوستانه تجاری یا حداقل اذعان به ارزشی که صنعت استخراج بیت کوین داخلی به ارمغان می آورد، یک پیشنهاد بحث برانگیز برای اعمال مالیات 30 درصدی بر هزینه برق مصرفی برای استخراج بیت کوین ارائه کرد. این پیشنهاد سخت، مالیات بر انرژی استخراج ارز دیجیتال نامیده می شود و می تواند ماینرهای بیت کوین آمریکایی از پلتفرم های RIOT تا ماراتون دیجیتال هولدینگ را به فرار از خاک آمریکا سوق دهد.
توصیه می کنیم تا قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. سناتور سینتیا لومیس، جمهوری خواه وایومینگ در مورد X اشاره کرد و نوشت که پیشنهاد مالیات تنبیهی 30 درصدی بر استخراج دارایی های دیجیتال هر جایگاهی را که صنعت در آمریکا داشته باشد را از بین می برد. دولت بایدن برای اولین بار در ماه می 2023 مالیات DAME را پیشنهاد کرد، قبل از اینکه به سرعت توسط قانونگاران و رهبران صنعت سرنگون شود.
 

تگ ها