بزرگترین روز معاملاتی بایننس با جریان ورودی 1.2 میلیارد دلار

بزرگترین روز معاملاتی بایننس با جریان ورودی 1.2 میلیارد دلار
  • 11:05 1403-05-18
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

شرکت Marathon Digital پس از آموزش ارز دیجیتال تصمیم گرفت «HODL» را کامل کند، بیش از 1.1 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. Marathon Digital Holdings، بزرگترین ماینر بیت کوین در جهان، به افزایش ذخایر بیت کوین خود به عنوان بخشی از رویکرد "HODL کامل" خود ادامه می دهد.
Marathon Digital دارایی خود را 2282 بیت کوین افزایش داد BTC 56,941 دلار، ارزش بیش از 124 میلیون دلار در ارزش گذاری فعلی. بر اساس اعلامیه ای که در 6 آگوست منتشر شد، دارایی بیت کوین ماراتون در صرافی ارز دیجیتال به 20818 بیت کوین، به ارزش بیش از 1.14 میلیارد دلار می رسد.
نهنگ ها یا مؤسسات بزرگی که بیت کوین را نگه می دارند می توانند تأثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین داشته باشند. روی آوردن واحدهای تجاری بزرگ به استراتژی نگهداری بلندمدت به عنوان یک علامت صعودی برای پتانسیل آینده دارایی پایه در نظر گرفته می شود.
همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، Marathon در ماه جولای 100 میلیون دلار بیت کوین به دست آورد، با هدف تبدیل بیت کوین به یک دارایی ذخیره استراتژیک خزانه. استراتژی ماراتن بیت کوین با توجه به اینکه بزرگترین ماینرهای بیت کوین جهان علیرغم کاهش 50 درصدی پاداش های بلاک به دلیل نصف شدن بیت کوین در سال 2024، تسلیم نمی شوند، پیشرفت مثبتی است، که همچنان سایر ماینرها را جذب خواهد کرد و ممکن است در نهایت بیت کوین بفروشند.
ماراتون علاوه بر خرید بیت کوین، تولید بیت کوین خود را به 692 بیت کوین در ماه جولای افزایش داد که نشان دهنده افزایش 17 درصدی ماهانه است. بر اساس این اعلامیه، این شرکت در مجموع 1.6 میلیارد دلار در کل دارایی بیت کوین و پول نقد دارد.
طبق گفته تیل، که در این اطلاعیه نوشت، بردهای بلاک ماراتن نیز طی ماه گذشته 27 درصد افزایش یافته است:
تولید بیت کوین در ماه گذشته نسبت به ژوئن 17 درصد افزایش یافت و به 692 بیت کوین رسید و میانگین نرخ هش عملیاتی ما در مدت مشابه 5 درصد رشد کرد و به 27.5 EH/s رسید. ما تا زمانی که هش ریت جهانی به دلیل کاهش قیمت بیت کوین بسته نشود، به شدت به استخراج ادامه خواهیم داد و از تمام ابزارهایی که در زمینه اقتصاد ماینینگ در اختیار داریم برای به دست آوردن حداکثر خروجی استفاده خواهیم کرد. 

لینک خبر: cointelegraph

تگ ها