صرافی بایننس به SEC پاسخگو نیست، علت چیست؟

صرافی بایننس به SEC پاسخگو نیست، علت چیست؟
  • 13:12 1402-12-16
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ادعا می کند که صرافی بایننس مایل به ارائه هیچ گونه اطلاعاتی نیست، از دادگاه درخواست مداخله می کند. SEC ادعا می کند که بایننس به سوالات مهم پاسخ نمی دهد، ولی صرافی ارز دیجیتال می گوید که درخواست های بیشتر از محدوده تنظیم کننده فراتر رفته است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست.
جالب است بدانید، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادعا می کند که بازوی ایالات متحده بایننس به سوالات کلیدی مربوط به دارایی های مشتری و سایر عناصر اصلی تحقیقات در حال انجام پاسخی ارائه نکرده است. SEC در گزارش وضعیت مشترک 5 مارس به دادگاه ناحیه واشنگتن دی سی ادعا کرد که خدمات بازرگانی BAM که به عنوان صرافی بایننس تجارت می کند، نتوانسته یا نمی خواهد به درخواست های اطلاعات مربوط به نگهداری دارایی های مشتری پاسخ دهد.
وکلای SEC نوشتند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مقعتد است که با BAM در مورد برخی از سوالات مهم که BAM قادر به پاسخگویی به آنها نبوده یا مایل به پاسخ آنها نبوده است، به بن بست رسیده است و بنابراین مداخله دادگاه موجه است. از جمله، BAM از پیروی از تعهدات اولیه اکشتاف، مانند تولید پیوست ها و ابر داده های مرتبط با اسناد پاسخگو یا ارائه پاسخ های کتبی خودداری کرد.
مرکز تحقیقات SEC این است که آیا کارکنان بازوی غیر آمریکایی بایننس دسترسی به دارایی های مشتریان صرافی بایننس را حفظ کرده اند یا خیر. SEC ادعا کرد که صرافی بایننس نتوانسته ثابت کند که به کلیدهای خصوصی یا سایر اشکال دسترسی به دارایی های مشتری دسترسی نداشته است. در این گزارش، صرافی ارز دیجیتال بایننس ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار را رد کرد و گفت که با تمام درخواست های بسیار گسترده تنظیم کننده برای اطلاعات موافقت کرده است و از دادگاه خواسته است تا روند کشف سریع را پایان دهد.
 

تگ ها