تاریخ صدور حکم CZ، موسس بایننس به اواخر آوریل به تعویق افتاد

تاریخ صدور حکم CZ، موسس بایننس به اواخر آوریل به تعویق افتاد
  • 12:11 1402-11-24
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، تاریخ صدور حکم CZ موسس بایننس به اواخر آوریل به تعویق افتاد. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس در ابتدا قرار بود در 23 فوریه محکوم شود. او به دلیل اتهامات پولشویی با 18 ماه زندان روبرو است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که صرافی ارز دیجیتال بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که شما می توانید در این صرافی رمز ارزهای مختلفی را خرید و فروش کنید.
حکم کیفری برای موسس بایننس چانگ پنگ ژائو تا 30 آوریل به تعویق افتاد. اعلامیه رسیدگی مجدد در 12 فوریه در دادگاه فدرال سیاتل ثبت شد. ژائو در ابتدا قرار بود در 23 فوریه بعد از اعتراف به اتهامات پولشویی محکوم شود. انتظار می رود که او با 18 ماه زندان روبرو شود. اگرچه پرونده 24 نوامبر از سوی دادستانی نشان می دهد که ممکن است با مجازات سخت تری از آنچه در ابتدا پیش بینی شده بود روبرو شود.
با این حال، برخی از افراد معتقد هستند که یک جمله طولانی تر بعید است. به گفته جان رید استارک، مقام سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ژائو ممکن است با محکومیت 12 تا 18 ماهه در یک زندان با حداقل امنیتی بر اساس دستورالعمل های مجازات ایالات متحده روبرو شود. با این حال، تیم حقوقی او احتمالا درخواست عدم حبس یا مجازات جایگزین را خواهند داشت و درخواست می کنند که مدت زندان با حبس خانگی و مشروط ترکیب شود.
ژائو در حال حاضر با قرار وثیقه 175 میلیون دلاری به قید وثیقه آزاد است و در ایالات متحده در انتظار صدور حکم است. در 29 دسامبر نیز یک دادگاه فدرال ایالات متحده دستور داد که ژائو از سفر به خارج از ایالات متحده منع شود و دومین درخواست مدیر اجرایی سابق بایننس برای عزیمت به دبی قبل از محاکمه او را رد کرد.
 

تگ ها