صرافی BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند

صرافی BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند
  • 13:01 1403-01-25
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال BingX اشکارا از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند و تحریم ها را به چالش می کشد. یک ادمین تلگرام برای BingX مدعی است که این صرافی هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و حتی امکان احراز هویت با کارت ملی نیز وجود دارد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که BingX یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست.
توجه داشته باشد که صرافی کریپتو BingX به کاربران ایرانی تحریم شده این اجازه را می دهد تا از محدودیت ها فرار کنند. این صرافی صراحتا نسخه ایرانی وبسایت خودش را نشان می دهد و مقامات آن در گروه تلگرام رسمی صرافی به زبان فارسی اظهاراتی را بیان کردند. بر اساس ترجمه یکی از این جملات، صرافی بینگ ایکس با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و حتی با کارت مالی نیز امکان احراز هویت وجود دارد.
در پست دیگری در BingX Discord رسمی، یکی از کاربران پرسید که آیا محدودیتی برای ثبت نام از ایران در رابطه با تایید این پلتفرم وجود دارد یا خیر. یک نماینده Bingx پاسخ داد که باید خوب باشد. فقط دستورالعمل ثبت نام خودتان را دنبال کنید. ایران از سال 1979 تحت تحریم های مختلف بوده است. ایالات متحده و سازمان ملل این کشور را به نقض گسترده قوانین بین المللی از جمله مصادره اموال متعلق به شرکت های آمریکایی، تامین مالی تروریسم و غنی سازی اورانیوم برای ساخت سلاح های هسته ای متهم کرده اند. ایران نیز این ادعاها را رد کرده است.
این تحریم ها معمولا ساکنان ایرانی را از استفاده از صرافی ارز دیجیتال متمرکز منع می کند و این صرافی ها در صورت معامله با ایرانی ها در معرض خطر سمدود شدن از بازارهای ایالات متحده و جهانی هستند. به گفته OFAC، موسسه های مالی خارجی در صورتی که آگاهانه تراکنش های مربوط به خرید یا فروش ریال ایران را انجام داده یا تسهیل کنند، تحریم های حساب خبرنگار و پرداختنی و تحریم های مسدودکننده را در معرض خطر قرار می دهند. با این حال به نظر می رسد که صرافی ارز دیجیتال BingX ریال ایران را به طور مستقیم با سایر دارایی های رمزنگاری قابل مبادله سازگار کند.
 

تگ ها