ریزش 5 درصدی بیت کوین باعث لیکوئید شدن 165 میلیون دلار شد

ریزش 5 درصدی بیت کوین باعث لیکوئید شدن 165 میلیون دلار شد
  • 15:01 1403-01-15
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط 5 درصدی بیت کوین باعث لیکوئید شدن 165 میلیون دلار ارزهای اهرمی شد. معامله گران اهرمی بیش از 165 میلیون دلار ضرر می کنند، چون قیمت بیت کوین 5 درصد کاهش یافته است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک نحوه انجام معاملات اهرمی را بلد هستید.
توجه داشته باشید که در روز سه شنبه، معامله گرانی که در معرض اهرم بیت کوین و سایر رمز ارزها قرار دارند، در کمتر از دو ساعت بیش از 165 میلیون دلار ضرر کرده اند. طبق داده های تریدینگ ویو، بیت کوین در ساعات اولیه دوم مارس در کمتر از 30 دقیقه از 69450 دلار به 65900 دلار 5 درصد سقوط کرد.
طبق داده های Coinglass، سقوط شدید بیت کوین باعث از بین رفتن بیش از 165 میلیون دلار در موقعیت های اهرمی شد، با کمی بیش از 50 میلیون دلار در طول بیت کوین و بیش از 40 میلیون دلار در اتریوم. ارز اتریوم بخش عمده ای از این رقم را به خود اختصاص می دهد. خرید و فروش بیت کوین یکی از بهترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است.
تقریبا همزمان با این کاهش، صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین(ETF) خروجی خالص 86 میلیون دلاری را ثبت کردند که به ازای داده های FarSIde جریان ورودی مثبت چهار روزه را شکست. صندوق ETF بلک راک به عنوان بهترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد خالص به 165.9 میلیون دلار رسید، در حالی که فیدیلیتی با 44 میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت. با این حال، جریان ورودی توسط GBTC Grayscale که 302 میلیون دلار خروجی داشت، کاهش یافت و خالص خروجی روزانه برای همه وجوه را به 85.7 میلیون دلار رساند.
مشخص نیست که آیا تزلزل USDT یک خطا در API ردیاب های داده خاص بوده است یا اینکه قیمت ارز دچار کاهش ناگهانی شده است. با این حال، depeg مختصر در دیگر ردیاب های قیمت ظاهر نشد. کوین تلگراف با تتر تماس گرفت، ولی پاسخ فوری دریافت نکرد.