تحلیلگران بیت کوین می گویند که اصلاح قیمت عادی است

تحلیلگران بیت کوین می گویند که اصلاح قیمت عادی است
  • 13:12 1402-12-16
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تحلیلگران بیت کوین می گویند که اصلاح قیمت بیت کوین تنها یک ادغام سالم است. تریدرها می گویند که فروش بیت کوین لازم بود و احتمالا افت به عنوان فرصت خرید محسوب می شود. بیت کوین نوسانات زیادی دارد که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از نوسانات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید.
مدت کوتاهی بعد از زنگ افتتاحیه در وال استریت در 5 مارس، بالاترین رکورد جدید خودش را در 69300 دلار ثبت کرد، قبل از اینکه به شدت 9.75 درصد را اصلاح کرد و به 59300 دلار رسید که تحلیلگران آن را به عنوان یک حرکت خوشایند پیش از وقوع ادغام سالم توصیف کردند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بیت کوین می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
داده های Cointelegraph Markets Pro نشان می دهد که بیت کوین 9 درصد زیر بالاترین رکورد جدید خود یعنی 69100 دلار معامله می شود. در حالی که بیت کوین در هفت روز گذشته هنوز 12 درصد افزایش داشته است، سقوط فلش ارز دیجیتال پیشگام باعث شد تا فعالات بازار متعجب شوند که قیمت به کجا خواهد رفت. تحلیلگر بازار Aksel Kibar نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بیت کوین به بالای 69 هزار دلار رسیده است و آن را مرحله FOMO نامیده است.
توجه داشته باید که در پست 4 مارس، کیبار معاملات بیت کوین را در محدوده 65 هزار دلار و 68 هزار دلار مشاهده کرد که به سمت اوج نوامبر 2021 در حدود 69 هزار دلار پیش می رود. او به سرمایه گذاران هشدار داد که در ترس از دست دادن در آن سطح گرفتار نشوند. الکس تورن، رئیس تحقیقات Google Research توجه خودش را بر روی عملکرد تاریخی قیمت بیت کوین متمرکز کرد، به ویژه در سال 2020 زمانی که برای مدت کوتاهی بعد از رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید دوباره بازگشت.