تحلیلگر بلومبرگ: سکوت SEC در مورد ETF اتریوم نشانه خوبی نیست

تحلیلگر بلومبرگ: سکوت SEC در مورد ETF اتریوم نشانه خوبی نیست
  • 12:12 1402-12-22
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگر بلومبرگ می گوید که سکوت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) در مورد ETF اتریوم نشانه خوبی نیست. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF می گوید هر روز که SEC سکوت خودش را با صادرکنندگان احتمالی صندوق حفظ می کند، شانس تایید ETF ETF کمتر می شود. اتریوم نوسانات زیادی دارد که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که صندوق های قابل معامله در بورس به سمت ناشران می تواند نشانه بدی برای افرادی باشد که امیدوار هستند تا ماه آینده تاییدیه های Ether ETF را داشته باشند. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ در صحبت با کوین تلگراف گفت که بیش از چند دلیل وجود دارد که او اکنون شانس تایید ETF اتر را به تنها 35 درصد کاهش داده است. شما می توانید با دریافت انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
بالچوناس احتمال تایید ETF اتریوم را تا ماه مه 35 درصد می داند. نکته اصلی این واقعیت است که ما 73 روز از آخرین مهلت داریم و هیچ تماس یا نظری از کمیسیون SEC با صادرکنندگان وجود ندارد. بالچوناس گفت که این نشانه خوبی نیست. SEC باید نظرات خودش را ارائه دهد و صادرکنندگان باید روی اصلاح آنها کار کنند. آنها ممکن است بخواهند چند جلسه داشته باشند. این یک فرایند طولانی است. او اضافی کرد که او همچنین اطلاعات خوبی به دست آورده است تا پیشنهاد کند که SEC ممکن است معمولا به ناشران احتمالی وجوه بی صدا برخورد کند.
بالچوناس همچنین گفت که موضع گری جنسلر، رئیس SEC در مورد اتر نیز می تواند نقشی داشته باشد، با این استدلال که جنسلر همچنان اتر را به عنوان یک امنیت می داند و ممکن است مایل به تحمل دور دیگری از بازگشت سیاسی که بعد از تایید ETFهای بیت کوین دریافت کرد، نباشد و ضرر دادگاه SEC به گری اسکیل در اوت 2023.
من همچنین احساس می کنم که او احساس می کند که صنعت را یک استخوان پرتاب کرده است. او با باخت در دادگاه کلاغ خورد و از دید او اینگونه است، بسیار خوب، حالا باید راضی باشی. بالچوناس گفت که فرایند ETF برای اتر شبیه چیزی است که او در طول مسابقه ETF بیت کوین تجربه کرده است. در حالی که او اذعان داشت که این یک قضاوت شخصی یا حس ششم است، بخش بزرگی از محاسبات پشت شانس او برای تایید ETF را تشکیل نمی دهد، با این وجود آن را یک عامل راهنمای مهم توصیف کرد.