اکنون آلت کوین بخرید، ولی قبل از اواسط سال 2025 بفروشید

اکنون آلت کوین بخرید، ولی قبل از اواسط سال 2025 بفروشید
  • 13:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اکنون آلت کوین بخرید، ولی قبل از اواسط سال 2025 آنها را بفروشید. چارلز ادواردز، تجزیه و تحلیل خودش را در پلتفرم X به اشتراک گذاشت که نشان می دهد شروع این چرخه مانند یک کتاب درسی انجام شده است، ولی معامله گران به یک استراتژی خروج آلت کوین نیاز دارند. شما می توانید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کرده و معاملات پرسودی در بازار کریپتو انجام دهید.
توجه داشته باشید که چارلز ادواردز می گوید که شما احتمالا نباید آنها را برای مدت طولانی نگه دارید. تحلیلگر ارز دیجیتال مستقر در استرالیا می گوید که اگر این یک چرخه معمولی چهار ساله است که تا به حال مانند یک کتاب درسی مانند دوره های قبلی انجام شده است، می توانیم انتظار داشته باشیم که بیت کوین در اواخر امسال یا سال آینده به بالاترین سطح خود برسد.
ادواردز با لحنی مقتدرانه مشابه آنچه که استفاده می کند اعلام می کند که اگر این اتفاق بیفتد و وقتی بیت کوین وارد بازار نزولی مانند گذشته شود، قطعا نمی خواهید آلت کوین ها را از اواسط سال 2025 به بعد نگه دارید. در بازارهای نزولی قبلی، آلت کوین ها در مقایسه با بیت کوین دچار افت زیادی شده اند. این به بیت کوین بستگی دارد، چون هر نوع عقب نشینی بزرگی وجود داشته باشد، بدیهی است که آلت کوین ها نابود می شوند. آشنایی با بلاک چین می تواند به شما در انتخاب بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال کمک کند.
بنابراین، هر زمان که بیت کوین به شدت کاهش می یابد، آلت کوین ها بیشتر ریزش می کنند. ولی ادواردز با پیش بینی خود نقش مدافع شیطان را بازی می کند و خاطرنشان می کند که به دلیل تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ETFهای بیت کوین در ابتدای سال جاری اوضاع متفاوتی می تواند داشته باشد. ما چیزی برای آلت کوین یا اتریوم نداریم که بتواند عامل محرک باشد.

لینک خبر: B2n.ir/u65634

تگ ها