پلتفرم Bybit توکن Hamster Kombat را فهرست می کند

پلتفرم Bybit توکن Hamster Kombat را فهرست می کند
  • 13:04 1403-04-19
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با دسترسی به توکن ‌های همستر کمبت در پلتفرم پیش بازار Bybit OTC، کاربران می‌توانند توکن ‌های HMSTR را پیش ‌بازار نگه دارند و خرید خود را ببندند. صرافی ارزهای دیجیتال Bybit در حال توسعه پشتیبانی از پروژه های نوظهور در شبکه باز (TON) با فهرست کردن بازی رکوردشکنی Hamster Kombat برای تجارت قبل از بازار سیگنال ارز دیجیتال است. در 8 ژوئیه، Bybit رسماً لیست توکن های Hamster Kombat (HMSTR) را در Bybit Pre اعلام کرد. -Market Trading، یک پلت فرم معاملاتی خارج از بورس (OTC). این پلت فرم برای معاملات جدید با اصول استفاده از سیگنال های کوتاه مدت طراحی شده است. 

سیگنال ‌ها قبل از ساعت رسمی صادر می‌شوند و خریداران و فروشندگان می‌توانند اطلاعات را سازماندهی کنند و با قیمت ثابت معامله کنند. بر اساس این اطلاعیه، بازار فرابورس Bybit در تاریخ 8 جولای ساعت 10:00 UTC معاملات خود را با HMSTR آغاز کرد. این ارتباط می گوید که برنامه تحویل به زودی منتشر خواهد شد. بای بیت تاکید کرد که معرفی توکن HMSTR روی پلتفرم خود یک "گام رو به جلو" است و به کاربران این فرصت را می دهد تا قبل از اینکه توکن های HMSTR در نقل و انتقالات ظاهر شوند، دست خود را در دست بگیرند. HAMSTER در Bybit Pre-Market Trading فهرست شده است، اما مشخص نیست که توکن های همستر کمبت چه زمانی در بازار شروع به معامله می کنند. بر اساس داده‌ های Bybit Pre-Market Trading، قیمت HMSTR پیش از بازار معامله شده در Tether بین 0.001 تا 0.1 دلار متفاوت است. 

همستر کامبت یک بازی در تلگرام است که در آن بازیکنان به عنوان مدیر عامل عمل می‌کنند. یک صرافی مجازی ارز دیجیتال از زمان انتشار در مارس 2024، این بازی رکوردهای نامزدی را شکست. سازندگان Hamster Kombat ادعا کردند که این بازی سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که به 150 میلیون کاربر رسیده است.
انتشار Hamster Kombat به دنبال موفقیت یکی دیگر از بازی های کلیک کننده موبایل با توکن آن، Notcoin (NOT) است. Notcoin در زمان عرضه به بازار سهام در اواسط می 2024، 11.5 میلیون دارنده داشت.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bybit-hamster-kombat-token-pre-market
 

تگ ها