مدیر عامل شرکت متاکو که متعلق به شبکه ریپل است استعفا می دهد

مدیر عامل شرکت متاکو که متعلق به شبکه ریپل است استعفا می دهد
  • 13:11 1402-11-25
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، مدیر عامل شرکت متاکو که متعلق به بلاک چین است، از سمت خود کناره گیری می کند. ریپل شرکت بلاک چین متاکو را در ماه می 2023 به مبلغ 250 میلیون دلار به عنوان بخشی از تلاش برای گسترش خدمات حضانت خود خریداری کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که ریپل یکی از بهترین شبکه های بلاک چینی برای مبادلات مالی است.
توجه داشته باشید که آدرین ترکانی، مدیر عامل شرکت نگهداری بلاک چین متاکو متعلق به ریپل لبز، بعد از بیش از 8 سال شرکت را ترک کرد. بر اساس گزارش رویترز در 12 فوریه، ترکانی دیگر مدیر عامل متاکو شرکتی که در سال 2015 در سوئیس تاسیس کرد، نبود. صفحه لینکدین Trecanni در زمان انتشار نشان داد که او در سال 2023 شرکت را ترک کرد. ریپل متاکو را در می 2023 به مبلغ 250 میلیون دلار خریداری کرد و هدف آن گسترش خدمات خود برای نگهداری، صدور و تسویه دارایی های توکن شده بود.
یکی از سخنگویان ریپل به کوین تلگراف گفت که ما از کسب و کار نگهبانی قوی و پیشرو در صنعت که آدرین و تیمش ایجاد کردند و همچنین رهبری او در ادغام تیم نگهبانی و راه حل با Ripple بعد از خرید در سال گذشته قدردانی می کنیم. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در دسامبر 2020 علیه ریپل به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرد. بسیاری در فضای کریپتو این پرونده را برای تاثیر بالقوه آن بر مقررات و سیاست دارایی های دیجیتال کشور مورد بررسی قرار داده اند. با تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن می توانید وضعیت رمز ارز ریپل را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش آن را پیدا کنید.
در ژوئیه سال 2023 یک قاضی فدرال به نفع ریپل حکم اجمالی صادر کرد و حکم داد که توکن XRP زمانی که به سرمایه گذاران نهادی فروخته می شد، تنها یک اوراق بهادار بود. انتظار می رود این پرونده در سال 2024 به محاکمه هیئت منصفه برسد. طبق داده های کوین تلگراف، ریپل در زمان انتشار این مطلب با قیمت 0.54 دلار معامله می شود و انتظار می رود قیمت آن همچنان رشد کند.