کوین بیس 3.6 میلیون دلار به توسعه دهندگان بیت کوین کمک می کند

کوین بیس 3.6 میلیون دلار به توسعه دهندگان بیت کوین کمک می کند
  • 12:11 1402-11-28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صرافی کوین بیس(Coinbase) تقریبا 3.6 میلیون دلار به توسعه دهندگان بیت کوین کمک می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که کوین بیس یکی از صرافی های مشهور در دنیا است که معامله گران زیادی در سرتاسر دنیا از این صرافی استفاده می کنند.
توجه داشته باشیبد که این کمک مالی از طریق ابتکار GiveCrypto Coinbase انجام شد که صرافی در دسامبر اعلام کرد که قصد دارد آن را پایان دهد. در مجموع صرافی ارز دیجیتال کوین بیس 3.6 میلیون دلار به Brink یک سازمان غیرانتفاعی که از توسعه دهندگان بیت کوین حمایت می کند، اهدا کرده است.
در یک پست شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) 16 فوریه، برینک برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس و تیم صرافی را به دلیل کمک مالی به تلاش های تامین مالی در حال توسعه بیت کوین قدرداتی کرد. این پلتفرم گفت که این کمک مالی هیچ رشته ای ندارد و از مهندسانی که روی توسعه منبع باز برای بلاک چین بیت کوین کار می کنند، حمایت و پشتیبانی می کند.
ابتکار GiveCrypto Coinbase که برای تسهیل کمک مالی برینک استفاده می شود، توسط آرمسترانگ در سال 2018 راه اندازی شد. این صرافی در دسامبر 2023 اعلام کرد که بعد از ناتوانی در ایجاد تغییر پایدار صرفا از طریق نقل و انقالات نقدی بدون قید و شرط قصد دارد پلتفرم را متوقف کند. قبل از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در 10 ژانویه محصول خودش را که در صرافی بیت کوین معامله می شود، تایید کند. VanEck گفت که 5 درصد از سود حاصل از وسیله سرمایه گذاری را به توسعه دهندگان هسته بیت کوین می دهد. مدیر دارایی در سپتامبر 2023 تعهد مشابهی را به توسعه دهندگان هسته اتریوم داد.
کوین بیس گزارش داد که درآمد خالص آن 905 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2023 بوده است که نسبت به سه ماهه سوم 45 درصد افزایش داشته است. در 15 فوریه تحلیلگران جی پی مورگان رتبه بندی سهام صرافی کریپتو را از کم وزنی به خنثی بعد از کاهش ارزش اولیه سهام در ژانویه تغییر دادند.