درآمد کوین بیس نشان می دهد که سالی قوی در پیش است

درآمد کوین بیس نشان می دهد که سالی قوی در پیش است
  • 13:12 1402-12-02
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

درآمد صرافی کوین بیس(Coinbase) نشان می دهد که سالی قوی در پیش است، با اینکه چالش های زیادی وجود دارد! گزارش درآمد سه ماهه کوین بیس که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد که این شرکت در موقعیت خوبی برای بهره برداری از تعدادی جریان درآمد رو به رشد قرار دارد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که کوین بیس یکی از صرافی های مطرح در بازار کریپتو است.
توجه داشته باشید که صرافی کوین بیس(Coinbase) در 15 فوریه گزارش درآمد خودش را برای سه ماهه چهارم سال 2023 منتشر کرد و واضح است که این شرکت به لطف بیت کوین معمولا برای نقشی غالب در سال آینده آماده است. تجارت هزینه های فناوری آن برای سال 2023 یک میلیارد دلار کمتر از سال 2022 بود و درآمد خالص و درآمد شرکت روند مثبتی دارد.
تا سال 2021 تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال برای جلب توجه سرمایه گذاران و تریدرها در پلتفرم شرکت رقابت می کردند. در طول دو سال گذشته، حجم مصرف کننده و سازمان ها در حال کاهش بوده است، در حالی که دو مورد علاقه غالب در فضای رمز ارزها ظهور کردند. سایر ارزهای دیجیتال نیز همچنان حوزه گمانه زنی های شدید سرمایه گذاران باقی می مانند، همانطور که این واقعیت نشان می دهد که آنها همچنان به تقریبا نیمی از درآمد تراکنش های صرافی ارز دیجیتال کمک می کنند.
نکته قابل توجه این است که استیبل کوین ها نیز شروع بسیار دلگرم کننده ای در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس داشتند. در سالی که اشتراک و خدمات تقریبا نیمی از درآمد صرافی را تشکیل می دادند، استیبل کوین ها به تنهایی 22 درصد را به خود اختصاص دادند. تراکنش های سرمایه گذاران خرد که زمانی تقریبا تمام درآمدهای شرکت را تشکیل می دادند، اکنون کمی کمتر از نیمی از درآمد خالص را تشکیل می دهند.
 

تگ ها