طلبکاران FTX از شرکت حقوقی ورشکستگی S&C به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند

طلبکاران FTX از شرکت حقوقی ورشکستگی S&C به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند
  • 12:11 1402-11-29
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، طلبکاران صرافی ارز دیجیتال FTX از شرکت حقوقی ورشکستگی S&C به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند. همچنین طلبکاران FTX به دنبال خسارت علیه شرکت حقوقی سالیوان و کرامول به دلیل مشارکت قبلی آ با صرافی ارزهای دیجیتال هستند. اگر آموزش ارز دیجیتال فرا بگیرید، بدون شک می دانید که FTX یکی از صرافی های محبوبی بود که نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد و ورشکست شد.
توجه داشته باشید، پرنده ورشکستگی FTX به فصل جدیدی تبدیل شده است، چون طلبکاران صرافی یک دادخواست دسته جممعی را علیه شرکت حقوقی ناظر بر پرونده ارائه کردند. در یک پرونده قضایی در 16 فوریه، طلبکاران صرافی FTX ادعا کردند که شرکت حقوقی سالیوان و کرامول، همچنین به عنوان S&C فعالان در کلاهبرداری چند میلیارد دلاری گروه FTX شرکت کرده است و ادعا می کند که این شرکت از کلاهبرداری FTX از نظر مالی منتفع شده است.
سالیوان و کرامول شرکت حقوقی صد ساله ای است که بر روند ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX نظارت می کند. قبل از این، طبق گزارش ها این شرکت در چندین معامله از جمله پیشنهاد FTX برای دارایی های Voyager Digital Holdinga LedgerX و دریافت پرداخت های قابل توجهی برای خدمات خود به عنوان مشاور خارجی در صرافی ارز دیجیتال فعالیت می کرد. در مورد ورشکستگی فعلی، هزینه های S&C به صدها میلیون دلار تخمین زده می شود.
ارتباط بین صرافی FTX و شرکت حقوقی توسط راین میلر، شریک سابق S&C که در آگوست 2021 به عنوان مشاور عمومی به گروه FTX ملحق شد، ایجاد شد. گفته می شود که میلر حداقل 20 پرونده را از صرافی FTX به شرکت حقوقی سابق خود هدایت کرده است. در این شکایت همچنین اشاره شده است که سام بانکمن فرید مدیر عامل سابق FTX معمولا در دفاتر S&C در نیویورک کار می کرد و روابط نزدیکی با شرکت ها داشت.
 

تگ ها