با زندانی شدن بنیانگذار بایننس، جامعه کریپتو از او حمایت کردند

با زندانی شدن بنیانگذار بایننس، جامعه کریپتو از او حمایت کردند
  • 11:03 1403-03-13
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بنیانگار بایننس CZ با شروع دوره زندان از طرف جامعه ارزهای دیجیتال حمایت می شود. بعد از اتمام دوران محکومیت چهار ماهه خود در زندان لومپوک، ژاءو قصد دارد فعالیت خودش را در حوزه رمز ارزها از سر بگیرد. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که چانگ پنگ ژائو، بنیانگار بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا برای شروع اجرای حکم خود به یک زندان فدرال با امنیت پایین در لومپوک، کالیفرنیا گزارش داده است. بر اساس گزارش CNBC، این اطلاعات با تیم حقوقی او در Latham and Warkins تایید شد.
اعضای جامعه ارزهای دیجیتال تحسین خود را از مدیر عامل سابق بایننس در حین بازداشت ابراز کرده اند. یکی از کاربران Reddit اشاره کرد که حکم زندان یک حرکت مثبت توسط CZ است، چون بایننس را از خطرات احتمالی محافظت می کند. بعد از صدور حکم، ژائو برنامه های خودش را بعد از زندان بیان کرد و قصد خودش را برای از سرگیری مشارکت خود در ارزهای دیجیتال بعد از اتمام دوران محکومیت چهار ماه ای در زندان لومپوک آشکار کرد.
به طور خاص، او می خواهد ارزهای دیجیتال موجود خودش را حفظ کند و در سرمایه گذاری غیرفعال شرکت کند که نشان دهنده اعتماد و تعهد او به بازار رمز ارزهاست. او تاکید کرد که این دوره نشان دهنده مرحله جدیدی برای صنعت کریپتو است و بر اهمیت رعایت مقررات و قوانین تاکید می کند. در جلسه ای در ماه آوریل در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه غربی واشنگتن، ژائو به پرداخت 50 میلیون دلار جریمه محکوم شد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید با اصول نوسانگیری در ارزهای دیجیتال آشنا باشید.
محکومیت رئیس سابق بایننس به میزان قابل توجهی کمتر از سه سالی است که دادستان های فدرال در ابتدا توصیه کرده بودند. علیرغم دستورالعمل های صدور حکم حبس 12 تا 18 ماهه، وکلای CZ درخواست کردند که او به مدت 5 ماه مشروط شود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/changpeng-zhao-binance-founder-begins-prison-sentence
 

تگ ها