مدرس ارز دیجیتال 1.2 میلیون دلار سرمایه دانشجویان را به باد داد

مدرس ارز دیجیتال 1.2 میلیون دلار سرمایه دانشجویان را به باد داد
  • 13:11 1402-11-15
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، یکی از مدرسین ارز دیجیتال باعث شد تا دانشجویان 1.2 میلیون دلار از سرمایه خودشان را از دست بدهند و ضرر کنند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که امروزه افراد زیادی در کلاس های آموزشی ارز دیجیتال شرکت می کنند و می خواهند از این طریق نحوه تجزیه و تحلیل رمز ارزها را یاد بگیرند و با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که یک مدرس ارز دیجیتال 15 دانشجو را فریب داده و تقریبا 1.2 میلیون دلار از سرمایه آنها را به باد داده است. بهتر است بدانید این مدرس به دلیل گمراه کردن 15 دانش آموز به سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلاری در یک صندوق تامینی که وعده ایجاد بازده پرسود را داده است، از سمت رگالاتور اوراق بهادار ایالات متحده با اتهاماتی روبرو است. علیرغم ادعای استفاده از فناوری پیشرفته، او بدون راه اندازی صندوق سرمایه گذاری این وجوه را برداشت.
بر اساس بیانیه اخیر منتشر شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، برایان سیول، بنیانگذار Rockwell Capital Management ظاهرا سرمایه گذاران را تشویق کرده است که از اوایل سال 2018 تا اواسط سال 2019 وجوه و دارایی های خودشان را در یک صندوق تامینی غیر موجود قرار دهند. گفته می شود که سول قول داده است که از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاران استفاده کند. با این حال، او دارایی های شاگردان خودش را در بیت کوین خالی کرد.
اگر این دانشجوها مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال را بلد بودند، هیچ وقت تمام دارایی ها و وجوه خودشان را از دست نمی دادند. بر اساس این بیانیه، شکایت همچنین ادعا می کند که بیت کوین در نهایت زمانی که کیف پول دیجیتال Sewell هک و غارت شد، به سرقت رفت. SEC هشدار گسترده تری به کلاهبرداران در صنعت کریپتو صادر کرد و اعلان کرد که می خواهد علیه کسانی که از تبلیغات این صنعت سوء استفاده می کنند، اقدام کند.
 

تگ ها