حجم معاملات روزانه مشتقات کریپتو به بالاترین حد خود می رسد

حجم معاملات روزانه مشتقات کریپتو به بالاترین حد خود می رسد
  • 13:12 1402-12-12
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

حجم معاملات روزانه مشتقات کریپتو به بالاترین حد خود می رسد. Derbit و Coinbase رکورد بالایی برای فعالیت مشتقات ارزهای دیجیتال و حجم معاملات در هفته منتهی به اول مارس گزارش کردند. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که حجم معاملات روزانه اختیارات و مشتقات رمزنگاری آتی در هفته گذشته افزایش یافته است و در تعدادی از صرافی ها به بالاترین حد خود رسیده است. صرافی مشتقات کریپتو، Derbit در یک پست 29 فوریه X اعلام کرد که حجم معاملات 24 ساعته آن به بالاترین حد خود یعنی 12.4 میلیارد دلار در روز رسیده است. تعداد قراردادهای مشتقه که هنوز بسته نشده و یا بر روی پلتفرم تسویه نشده است. از 29 میلیارد دلار گذشت که بالاترین رقم تاریخ است. دارایی های مشتری Derbit به 4 میلیارد دلار رسیده است.
در 1 مارس موسسه کوین بیس گفت که صرافی آتی تحت نظارت ایالات متحده دومین روز بهترین روز خودش را با حجم واقعی 380 میلیون دلار معامله در بیت کوین داشته است.  در 29 فوریه بین 850 کاربر نهایی منحصر به فرد قرارداد بسته است. پلتفرم ابزار معامله گر گزینه های حرفه ای یونانز لایو نیز حجم معاملات بالای 24 ساعته گزینه های انتخابی 620 میلیون دلاری را گزارش کرد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کنید.
در 1 مارس Greeks Live اشاره کرد که صندوث های قابل معامله در مبادلات بیت کوین آمریکا، بازار صعودی نقدی را هدایت می کنند که در این هفته با افزایش قیمت بیت کوین به 64 هزار دلار شاهد حجم رکورد بود. با این حال، به گفته آن موقعیت های حجم گزینه ها به طور متوسط در حال افزایش است. این سازمان اضافی کرد که جریان های ورودی جامد باعث ایجاد یک ساختار بازار بسیار سالم می شود.
 

تگ ها