صندوق ارز دیجیتال Pantera Capital نزدیک به 66 درصد افزایش یافت

صندوق ارز دیجیتال Pantera Capital نزدیک به 66 درصد افزایش یافت
  • 14:01 1403-01-19
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صندوق ارز دیجیتال Pantera Capital در میان خوش بینی بازار 66 درصد افزایش یافت. صندوق توکن Pantera Capital قرار گرفتن در معرض بیت کوین و اتر را در سه ماهه اول سال 2024 کاهش داد و در عین حال تخصیص به توکن های دیفای را افزایش داد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که Pantera یکی از شرکت های سرمایه گذار در بازار کریپتو است.
گزارش شده است که صندوق توکن Pantera Capital در سه ماهه اول سال 2024 بازدهی 66 درصدی را به دلیل سرمایه گذاری در توکن های رمزنگاری مانند سولانا ثبت کرده است. بر اساس نامه سهامداران بررسی شده توسط بلومبرگ، عملکرد قوی فناوری ارز دیجیتال پنترا از ژانویه تا مارس نیز توسط دارایی هایی مانند Ribbon Finance و Stacks تقویت شده است. در حالی که قرار گرفتن در معرض توکن ها به بیت کوین گره خورده است.
مدیر نمونه کارها Cosmo Jiang به بلومبرگ گفت که صندوق از ابتدای سال دارایی بیت کوین خود را بیش از نصف کاهش داده است. او گفت که ما تا ابتدای سال در بیت کوین بسیار سنگین بودیم و من واقعا دوست دارم در ماه موقعیت بیت کوین را به طور معناداری کاهش دهیم. داده های تریدینگ ویو نشان می دهد که توکن RBN تاکنون در سال جاری 400 درصد افزایش یافته است، در حالی که سود SOL به 69.88 درصد رسیده است، بهتر از افزایش 62.59 درصدی بیت کوین در سال 2024.
صندوق Pantera که در نوامبر 2017 راه اندازی شد، مجموعه ای از 10 تا 20 توکن را در اختیار دارد. این صندوق برای سرمایه گذاران معتبری طراحی شده است که مایل به پرداخت حداقل 100 هزار دلار هستند و در درجه اول توکن های مالی غیرمتمرکز را هدف قرار می دهد. Pantera Capital یک مدیر دارایی 5.2 میلیارد دلاری و یک سرمایه گذار اولیه در فضای کریپتو است. این شرکت اخیرا حدود 250 میلیون دلار برای خرید توکن های SOL از صرافی FTX سابق جمع آوری کرده است. طبق گزارش ها، این توکن ها به قیمت 64 هزار دلار خریداری شده اند که حدود 60 درصد کمتر از قیمت فعلی بازار است. عملکرد قیمت SOL به افزایش تسلط بر بازار بلاک چین و جنون Memecoins نسبت داده شده است.
 

تگ ها