سود السالوادور از سود بیت کوین رکورد زد

سود السالوادور از سود بیت کوین رکورد زد
  • 09:12 1402-12-18
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دارایی بیت کوین السالوادور با عبور از 50 میلیون دلار سود بیت کوین به رکورد 164 میلیون دلار رسید. پذیرش بیت کوین در السالوادور به لطف رکورد بالای قیمت بیت کوین، دولت را تا 53 میلیون دلار سود به همراه داشته است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که السالوادور یکی از دولت هایی است که از بیت کوین و سایر رمز ارزها حمایت می کند.
توجه داشته باشید، بیت کوین که توسط دولت السالوادور نگهداری می شود، اکنون بیش از 150 میلیون دلار ارزش دارد. آخرین داده های منبع نظارتی BitcoinTreasuries تخمین می زند که بیت کوین السالوادور است. دارایی ها 50 میلیون دلار در برابر هزینه های خود افزایش داده اند.
السالوادور بیت کوین بر اساس هزینه کوتوله برمی گرداند. بیت کوین برای اولین بار در سال 2022 به عنوان ارز قانونی در السالوادور تایید شد و از آن زمان، ذخیره این کشور از بازار نزولی به ثروت رکورد تبدیل شده است. از زمانی که رئیس آن نایب بوکله اعلام کرد که دولت شروع به خرید 1 بیت کوین در روز خواهد کرد، تقریبا 2380 بیت کوین جمع آوری کرده است. در بالاترین رکورد جدید بیت کوین در 5 مارس، این ارزش 164.7 میلیون دلار بود که 53 درصد بیشتر از هزینه کلی السالوادور است. هر بیت کوین با قیمت میانگین 44300 دلار خریداری شد. شما باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
در تفسیر اخیر در مورد X، بوکله که در ماه فوریه دوباره انتخاب شد، از رویکردهای رسانه های اصلی به سیاست اقتصادی دولت انتقاد کرد. زمانی که قیمت بیت کوین در بازار پایین بود، آنها به معنای واقعی کلمه هزاران مقاله در مورد ضررهای احتمالی ما نوشتند. اکنون که قیمت بیت کوین در بازار بسیار بالا رفته است، اگر بخواهیم بفروشیم، بیش از 40 درصد سود به دست می آوریم و منبع اصلی بیت کوین ما اکنون برنامه شهروندی ما است.