ETFهای Spot Ether تایید شدند، ولی گری جنسلر به آنها رای نداد

ETFهای Spot Ether تایید شدند، ولی گری جنسلر به آنها رای نداد
  • 13:03 1403-03-06
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ETFهای اسپات اتر تایید شدند، ولی گری جنسلر به آنها رای نداد. برخلاف ETFهای بیت کوین که از طریق رای گیری توسط یک کمیته پنج نفره از جمله رئیس SEC گری جنسلر تایید شد، ETFهای اسپات اتریوم توسط بخش تجارت و بازار SEC تایید شد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، اول باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید.
توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده صندوق های نقدی قابل معامله در بورس اتر را در 23 می تصویب کرد، ولی روند تایید کمی با تایید ETFهای بیت کوین در ژانویه متفاوت بود. ETFها از طریق رای گیری توسط یک کمیته پنج نفره از جمله رئیس SEC گری جنسلر نقطه اتر تایید شدند. در حالی که بسیاری از جامعه رمز ارزها در مورد تفاوت در روند تایید دو ETF کریپتو کنجکاو بودند، جیمز سیفارت تحلیلگر ETF بلومبرگ گفت که این طبیعی است.
او گفت که کارها معمولا برای بسیاری از تصویب ها به یک شکل انجام می شوند و اگر کمیسیون SEC به رای رسمی برای هر تصمیم یا هر سندی نیاز داشته باشد، دیوانه کننده خواهد بود. خیلی خوب بود که ببینیم خطوط سیاسی کجا کشیده شده است. با این حال، به نظر می رسد که همه با تحلیل سیفارت قانع نشده اند. یکی از کاربران در X تاکید کرد که یک کمیسیونر می تواند تصمیم را ظرف 10 روز آینده به چالش بکشد و دلیل اصلی اختیارات تفویض شده پنهان کردن آرا است، چون ممکن است آنها سیاسی تلقی شوند. شما باید با بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنا شوید.
یکی دیگر از کاربران X تصمیم SEC را به عوامل مختلفی از جمله فشار سیاسی، انتخابات آتی و اجرای قوانین زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی نسبت داد. یکی دیگر از تفاوت های عمده بین فرایندهای تایید دو ETF کریپتو این است که همه 11 ETF BTC یک روز بعد از تایید شروع معامله کردند، چون آنها نیز مجوز S-1 را دریافت کردند. ETFهای اسپات اتریوم ممکن است هفته ها یا ماه ها تا عرضه در صرافی ها فاصله داشته باشد، چون فایل های ETF هنوز ثبت نام S-1 SEC را دریافت نکرده اند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/sec-approves-ether-etf-without-gensler-vote
 

تگ ها