تاییدیه های ETF اتریوم به یک مسئله سیاسی بزرگ تبدیل شد

تاییدیه های ETF اتریوم به یک مسئله سیاسی بزرگ تبدیل شد
  • 13:03 1403-03-03
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

تاییدیه های ETF اتریوم به یک مسئله سیاسی بزرگ تبدیل می شود. جوزف لوبین یکی از بنیانگذاران اتریوم انتظار دارد که چندین برنامه ETF تاییدیه های لازم را دریافت کنند، ولی انتظار دارد قبل از عرضه عمومی منتظر طولانی باشد. سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که به گفته جوزف لوبین، مدیر عامل Consensys برنامه های کاربردی در مراحل اولیه برای راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم در ایالات متحده به خوبی انجام شده اند. لوبین که به طور انحصاری با کوین تلگراف در DappCon در برلین صحبت می کرد، گفت که چندین برنامه 19b-4 که توسط شرکت هایی مانند بلک راک ثبت شده است، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید خواهد شد.
با این حال، راه اندازی آنها برای عموم می تواند فرایند طولانی تری باشد. لوبین گفت که این b4 19 از صرافی ها فکر می کنم به خوبی انجام شده است. به گفته لوبین، نمایندگان کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ نیز بیش از دو ماه است که با شرکت کنندگان در اکوسیستم ارزهای دیجیتال صحبت کرده اند. این چیزی است که ما شنیده ایم. با توجه به وجود حامیان واقعا باهوش درباره دموکرات، آنها سعی می کنند تا استراتژی تدوین کنند. برای در امان ماندن از نوسانات ارز دیجیتال می توانید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.
بنیانگذار اتریوم اضافی کرد که SEC اکنون تحت فشار شدیدی قرار دارد تا با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، موضع بی طرفانه تری اتخاذ کند. Consensys در ماه آوریل اعلام کرد که در حال شروع اقدامات قانونی علیه SEC به دلیل آنچه که لوبین به عنوان یک اقدام داخلی نامشخص برای طبقه بندی مجدد اتریوم به عنوان یک امنیت توصیف کرده است.
لوبین گفت که معاملات با رژیم قبلی SEC به رهبری جی کلیتون سازنده تر بود. گفتگوهای قبلی با رگولاتور، گفتمان بیشتری را در مورد اینکه آیا اتر و سایر ارزهای دیجیتال باید به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی شوند، فراهم کرد. به گفته مدیر عامل، زمانی که گری گنسلر ریاست SEC را بر عهده گرفت، وضعیت تغییر کرد. لوبین گفت که گروه های بانکی و دولتی در سطح بالا با هم همکاری کرده اند تا اکوسیستم اتریوم را انتخاب کنند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ethereum-etf-approvals-giant-political-issue-joseph-lubin
 

تگ ها