ETFهای اتریوم اکنون در ایالات متحده قانونی هستند

ETFهای اتریوم اکنون در ایالات متحده قانونی هستند
  • 12:03 1403-03-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ETFهای اتریوم اکنون به طور رسمی در ایالات متحده قانونی هستند و امکان سرمایه گذاری روی این دارایی ها وجود دارد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا با مفهوم ETF آشنا هستید و می دانید که می توان با خرید ETF می توان به صورت غیرمستقیم روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرد.
توجه داشته باشید که ETFهای اسپات اتریوم ممکن است هفته ها یا ماه ها تا عرضه در صرافی ها فاصله داشته باشد، چون فایل های ETF هنوز ثبت نام خودشان را دریافت نکرده اند. در دومین تصمیم مهم در سال جاری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده چراغ سبز نظارتی را برای شناسایی وجوه قابل معامله در بورس اتر در این کشور نشان داده است. توصیه می کنیم تا با بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنا شوید.
یکی دیگر از تفاوت های عمده بین فرایندهای تایید دو ETF کریپتو این است که همه 10 ETF BTC یک روز بعد از تایید شروع به معامله کردند، چون آنها نیز مجوز S-1 را دریافت کردند. ETFهای اتریوم ممکن است هفته ها یا ماه ها تا عرضه در صرافی ها فاصله داشته باشد، چون فایل های ETF هنوز ثبت نام خود را دریافت نکرده اند. دفتر کمیسر حریم خصوصی برای داده های شخصی هنگ کنگ تحقیقات خودش را در مورد پروژه Worldcoin به پایان رسانده است و مشخص کرده است که عملیات آن در هنگ کنگ قانون داده های شخصی را تقض می کند.
کمیسر حریم خصوصی اخطاری اجرایی با Worldcoin صادر کرد و دستور توقف فوری کلیه عملیات پروژه در هنگ کنگ را صادر کرد که شامل اسکن و جمع آوری عنبیه و تصاویر صورت مردم با استفاده از دستگاه های اسکن عنبیه است. طبق PCPD جمع آوری تصاویر چهره برای تایید انسان بودن شرکت کنندگان غیرضروری بود.
Binance.US در اعتراض به تعلیق مجوز کسب و کار خدمات پولی خود در فلوریدا به پیروزی رسیده است. دادگاه استیناف ناحیه اول فلوریدا دریافت که حکم تعلیق اضطراری صادر شده توسط اداره مقررات مالی ایالتی فاقد توجیه قانونی است. تعلیق مجوز Binance.US فلوریدا در پاسخ به اعتراف چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس در دادگاه فدرال در 21 نوامبر 2023 به دلیل نقض قانون مبارزه با پولشویی ایالات متحده صورت گرفت.

لینک خبر:  https://cointelegraph.com/news/spot-ether-etf-legal-us-law-decoded
 

تگ ها