ETF اتریوم زودتر از انتظار از راه می رسد!

ETF اتریوم زودتر از انتظار از راه می رسد!
  • 12:11 1402-11-04
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ETF اتریوم زودتر از آنچه انتظار دارید در راه است. ETF بیت کوین به دلیل سیاست به تعویق افتاد. اکنون که وضوح داریم، همراه با هفت ضرب الاجل بین ماه می و آگوست، ETFهای اتریوم چندان دور نیستند. ما بالاخره یک ETF بیت کوین داریم. رویدادی که تعداد کمی از ما فکر کردیم در حرفه خود شاهد آن باشیم. صنعت اکنون به تایید اتر روی آورده است.
اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، سود زیادی از نوسانات قیمت آن به دست آورید.  شماباید ETF را به عنوان هدف بعدی خود مشخص کنید. با این حال، افرادی که خودشان را برای یک دهه دیگر از سرفصل های شاد آماده می کنند، ناامید خواهند شد. تایید یک ETF اکنون نه تنها قطعی است، بلکه قریب الوقوع نیز است.
در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به مدت بیش از 10 سال در انکارهای مختلف معادل BTC خود توانست مزخرفات را منتشر کند، سازمان دیده بان دیگر نمی تواند در پشت ایرادات گسترده نسبت به آنچه که به طور آشکار پرونده ETP کالا است، مخفی شود. در واقع، همانطور که کمیسیونر هستر پیرس در کیفرخواست اهانت آمیز خود نسبت به رفتار کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد این تاییدیه که در 10 ژانویه منتشر شد مشاهده کرد، رد این درخواست ها هیچ وقت معنی نداشت.
اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید رگولاتور به جای پیروی از آنچه که همیشه یک فرایند بسیار واضح برای این محصولات بود، برنامه های کاربردی را تنها بر اساس تعصب علیه بیت کوین رد کرد. همانطور که پیرس مشاهده کرد، نه تنها کاهش اعتماد به SEC بلکه یک سیرک در اطراف این محصولات رمزنگاری بود که در غیر این صورت شاهد آن نبودیم.
واقعیتی که یک میلیارد دلار دارایی اکنون در BTC BlackRock قرار دارد. ETF نقطه ای می تواند تایید کند. چنین سیرکی که در اطراف ETF اتر دیده نخواهد شد. در حال حاضر، هفت برنامه ETF روی میز SEC وجود دارد. این بار، VanEckبرای اولین بار در راستای ضرب الاجل 23 می 2024 است.