پریمیوم آتی اتریوم به پایین ترین حد سه ماهه خود رسید

پریمیوم آتی اتریوم به پایین ترین حد سه ماهه خود رسید
  • 13:11 1402-11-15
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق داده های منتشر شده، پریمیوم آتی اتریوم(ETH) به پایین ترین حد 3 ماهه خود رسیده است، ولی شواهد تاریخی نشان دهنده فرصت خرید مجدد است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی کسب کنید.
توجه داشته باشید، سرمایه گذاران و تریدرها ممکن است به دلیل کاهش 12.5 درصدی در سه هفته گذشته ممکن است ناامید شوند، ولی آیا نگاه عمیق تری به داده های دارایی امید یا نامیدی بیشتری ایجاد می کند؟ برخی از اصلاحات اخیر را می توان به سناریوی کلان اقتصادی نسبت داد، چون بازار دیگر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده را تا ماه مارس پیش بینی نمی کند. با این حال، پریمویم آتی اتریوم به پایین ترین سطح در سه ماه اخیر سقوط کرده است و باعث شده تا معامله گران و تریدرها حدس بزنند که چیز دیگری بر قیمت اتریوم فشار وارد می کند.
هزینه های بالای کارمزد شبکه اتریوم منبع دائمی نگرانی برای تریدرها و معامله گران است و فشار قابل توجهی را بر رقابت بین بلاک چین های برتر مانند بایننس اسمارت چین، سولانا و آوالانچ وارد می کند. با وجود تغییراتی که بین شبکه های بلاک چین ایجاد شد، توسعه راه حل های لایه 1 باعث شد تا توجه کاربران فعال بازار کریپتو نسبت به بلاک چین های اتریوم، سولانا، آوالانچ و بایننس اسمارت چین افزایش یابد. راه حل های لایه 1 نوعی فناوری ارز دیجیتال است که می تواند کارمزدهای شبکه های بلاک چینی را کاهش دهد.
در تاریخ 1 فوریه، تیم بیکو توسعه دهنده اصلی اتریوم اعلام کرد که آزمایش های اخیر ارتقاء شبکه اتریوم موفقیت آمیز بوده است. هاردفورک Danksharding را معرفی می کند که هدف آن کاهش هزینه های راه حل های مقیاس پذیری جمع آوری است. تحلیلگران و تریدرها انتظار دارند که شبکه اصلی تا ماه مارس فعال شود، اگرچه هیچ مهلت رسمی توسط بنیاد اتریوم اعلام نشده است.
طبق گفته DefiLlama برای برجسته کردن اهمیت راه حل های لایه 2، چهار شبکه برتر آربیتروم، Manta، Optimism و Base مجموعا 4.2 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده دارند که از 3.5 میلیارد دلار سپرده قراردادهای هوشمند BNB Chain پیشی می گیرد.