داده های قیمت اتریوم به مقاومت 3500 دلار اشاره دارند

داده های قیمت اتریوم به مقاومت 3500 دلار اشاره دارند
  • 13:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

داده های قیمت اتریوم به مقاومت قوی در 3500 دلار اشاره دارد. اتریوم با کاهش تقاضا روبرو می شود، چون انتظارات سرمایه گذاران از تایید ETH ETF همچنان در حال کاهش است. اتریوم نوسانات شدیدی دارد که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، سود زیادی از این نوسانات به دست آورید.
توجه داشته باشید که اتریوم(ETH) ریزش قابل توجه 14.8 درصدی را بین 13 آوریل تا 14 آوریل تجربه کرد و از آن زمان تاکنون زیر 3300 دلار معامله شده است. هربار که قیمت اتریوم سطح 3 هزار دلار را آزمایش کرد، خریداران مداخله کردند و حمایت را تقویت کردند. با این حال، برخی از معامله گران و تریدرها نگران هستند که اتریوم نمی تواند از مقاومت 3500 دلار عبور کند.
تحلیلگر DeFiSurfer808 نشان می دهد که ضعف قیمت اتریوم در مقایسه با بیت کوین است. از فقدان مبانی تازه ناشی می شود، چون توکن بومی اتریوم فاقد برخی روایت و جریان جدید است. شما باید با انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

اتریوم با عدم قطعیت نظارتی سروکار دارد!

در دو ماه گذشته، اتریوم 16 درصد عملکرد کمتری نسبت به ارز بیت کوین داشته است، روندی که در 9 آوریل بعد از اینکه Jan van Eck مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری VanEck اشاره کرد که درخواست های ایالات متحده برای ETF اتر ممکن است در ماه مه رد شود، تشدید شد.
همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، اظهارات ون اک به دنبال یک دوره انفعال توسط SEC ایالات متحده در مورد هفت درخواست معلق برای ETFهای اتر است. حتی اگر اتریوم به عنوان دارایی غیر امنیتی طبقه بندی شود، اختلافات مداوم بین تنظیم کننده ها و صرافی ها شور و شوق سرمایه گذاران را برای اکوسیستم گسترده تر اتریوم از جمله راه حل های لایه دوم، امور مالی غیرمتمرکز و بازار توکن های NFT کاهش می دهد.
 

تگ ها