افزایش قیمت اتریوم بعد از پیروزی در قوانین نظارتی

افزایش قیمت اتریوم بعد از پیروزی در قوانین نظارتی
  • 13:02 1403-02-30
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قیمت اتریوم به 3100 دلار رسید که با حمایت یک حکم دادگاه مساعد و افزایش فعالیت شبکه صورت گرفت. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از این ابزار بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که قیمت اتریوم در 17 می 5.5 درصد افزایش یافت و برای اولین بار در 10 روز گذشته به 3100 دلار نزدیک شد. تحلیلگران این افزایش را به کاهش تقاضا برای ابزارهای با درآمد ثابت به دنبال داده های راکد فروش خرده فروشی ایالات متحده در ماه آوریل نسبت دادند. این داده ها انتظار بازار را از کاهش بالقوه نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده برای تقویت اقتصاد افزایش داد. استفاده از سیگنال ارز دیجیتال یک راه خوب برای در امان ماندن از نوسانات ارز دیجیتال است.
اقدامات انبساطی توسط بانک مرکزی معمولا برای بازارهای دارای ریسک صعودی تلقی می شود.، چه به دلیل افزایش عرضه پولی یا کاهش هزینه های اعتباری برای مشاغل و افراد باشد. سرمایه گذاران و تریدرها به دنبال قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال کمیاب از جمله ارزهای دیجیتال بودند که منجر به رسیدن طلا به 2410 دلار شد که تنها 0.8 درصد پایین تر از بالاترین سطح تاریخ خود است.
افزایش اتریوم نیز به دلیل یک کیفرخواست وزارت دادگستری ایالات متحده بود که در 15 می منتشر شد. این کیفرخواست دو شخص را به کلاهبرداری از طریق سیم و پولشویی از طریق دستگاه بلاک چین اتریوم متهم کرد. این سند بیان می کند که اتریوم یک بلاک چین غیرمتمرکز بدون نیاز به یک واسطه قابل اعتماد است و افزود که هیچ بازیگر مرکزی شبکه اتریوم را اداره نمی کند.
علاوه بر این، دادگاه خاطرنشان کرد که قراردادهای هوشمند اتریوم تراکنش ها را بدون یک واسطه قابل اعتماد امکان پذیر می کند. این اظهارات باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران اتر شد، به ویژه بعد از آنکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در 4 مه اخطاریه ولز را به پلتفرم معاملاتی Robinhood در مورد موارد ادعایی نقض اوراق بهادار مربوط به فهرست بندی ارزهای دیجیتال و عملیات نگهبانی صادر کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ethereum-price-rallies-above-3100-after-unexpected-regulatory-victory
 

تگ ها