اتریوم برای اولین بار بعد از 2 سال به 3 هزار دلار رسید

اتریوم برای اولین بار بعد از 2 سال به 3 هزار دلار رسید
  • 13:12 1402-12-03
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) برای اولین بار بعد از 2 سال در میان افزارش هیجان ETF ETF به 3 هزار دلار رسید. تایید بالقوه اتریوم ETF می تواند جذابیت دومین ارز دیجیتال بزرگ را در میان سرمایه گذاران محافظه کارتر و نهادی افزایش دهد. قیمت اتریوم نوسانات زیادی دارد که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) توکن بومی شبکه اتریوم برای اولین بار از آوریل 2022 در روز سه شنبه از مرز 3 هزار دلار گذشت و به روند داغ اخیر ادامه داد. CoinGecko قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته حدود 1.6 درصد افزایش یافت و در هفته گذشته بیشاز 12 درصد افزایش یافت و از سایر ارزهای دیجیتال پیشی گرفت. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های خود عبور کند، همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
ارزهای دیجیتال در کل تاکنون سال 2024 سبزی داشته اند و قیمت توکن های اصلی بسیار بالاتر از سال 2023 بوده است. اتریوم از ابتدای سال نزدیک به 30 درصد افزایش یافته است و از پیشرفت 22 درصدی بیت کوین پیشی گرفته است. رالی اتریوم می تواند ادامه یابد و معامله گران 3500 دلار را به عنوان سطح مقاومت بعدی هدف قرار دهند، چون فعالان بازار پیش بینی می کنند که صندوق های سرمایه گذاری مبادله ای مبتنی بر ETF می توانند در ردیف بعدی برای تایید نظارتی ایالات متحده باشند.
Kenny Hearn مدیر سرمایه گذاری SwissOne Capital در مصاحبه ای با CoinDesk گفت که ما در این حرکت به سطوحی در حدود 3150 تا 3300 دلار بسیار نزدیک هستیم. سطح بعدی بعد از آن 3600 دلار خواهد بود و ما فکر می کنیم که در یک ماه آینده به راحتی می توان به آن دست یافت، چون آلت کوین ها در بازار کریپتو به بازی کردن ادامه می دهند.